deze vloog vanochtend op de schutting.. hij was echt mega groot.. (opde foto lijkt ie klein) .. getver ik stond te trillen op mijn benen.. en zie ik het nou goed en heeft hij een mega angel : ik had hem nog nooit eerder gezien.. kennen jullie hem?
acire, weet je zeker dat dat jouw Frits is? Ik ben namelijk mijn Pietertje ook kwijt, en volgens mij... Heeft Frits ook van die mooie oogjes, dan?
haha je mag hem hebben hoor! wil je hem voortaan bij je houden?.. hahaha hij is volgens mij je kant weer op gevlogen (hoop ik dan)
ja ik zie zo dat het fritsje is, mijn troetelbeertje. om op te vreten is ie he? alleen soms is hij een beetje de weg kwijt, ik hoop dat hij snel weer thuis komt. kunnen we weer samen kroelen
zoiets soortgelijks kwamen wij ook tegen in het bos afgelopen weekend, maar dan nog groter! zelfs mijn man is ervoor weggerend hahaha (nee geen grapje )
tis een reuzenhoutwesp. http://www.kendall-bioresearch.co.uk/BEE14.gif ze kunnen geen kwaad en kunnen niet steken
Getverderrie. wat een eng beest. Dat je uberhaupt nog de moeite hebt genomen om een foto te maken. Ik was gelijk al gillend weggerend (ja, ik weet het, ben een watje)