wat is dit voor beest? ieeeeeeeeeeeeeeeeeee!

Discussie in 'De lounge' gestart door mam85, 3 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mam85

mam85 Fanatiek lid

3 jul 2007
    1.729
    0
    0
    mama!
    haha ik was ook snel binnen.. maar ik moest weten wat het was.brrrr. zo ding zal maar op je vliegen..

2. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    getverderre ja, moet er niet aan denken. Alles wat meer dan 4 poten heeft moet echt uit mijn huis blijven hoor. (oh en (naakt)slakken ook)

amen!

3. Amfy

Amfy Niet meer actief

now way dat dit een blad wesp is die hebben niet z'n grote angel.maar het is wel familie

sorry ik ben weer te langzaam :)

4. acire

acire Fanatiek lid

5. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Ah ik gokte op een sluipwesp...maar die worden volgens mij niet zo groot dus dat kon al niet kloppen.
    Nuttige beestjes hoor sluipwespjes, die zorgen er voor dat andere insectjes niet zo mega veel voorkomen :)
    Maar deze legt dus zn eitjes in hout?
    Vandaar dat hij op je schutting zat dan :p

6. Maud77

Maud77 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.193
    0
    0
    Maastricht
    Heb je straks een hele familie,gezellig!

7. mam85

mam85 Fanatiek lid

3 jul 2007
    1.729
    0
    0
    mama!
    hihi een hele famillie. nou dan stuur ik ze allemaal naar acire. hahahha

8. Noatje

Noatje Fanatiek lid

12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    Even offtopic:
    Daar heb ik dus zo'n trauma van, keer me me ouders op de camping jaar of 13/14 met de tent op een pasgestoken grasveld...

Moest 's morgens heel nodig naar de wc, ik kon mijn slippers niet vinden, ren naar buiten, midden in een veld VOL naaktslakken....

hihihihi

9. tweeling

tweeling Fanatiek lid

9 sep 2006
    3.579
    0
    0
    mama van 2 meiden!
    IEEEEEEEEUUUUUUUUUUUWWWWW

smerig vies knuffelbeertje heb jij acire
    whahah bleh!

10. mam85

mam85 Fanatiek lid

3 jul 2007
    1.729
    0
    0
    mama!
    getver slakker nee daar hou ik ook niet van maar wat ik nog erger vind zijn mieren... bleh.

we waren eens (ik was een jaar of 12)op schiermonnikoog en we gingen een wandeling maken door de duinen.. niet over normalen paden.. nou dat heb ik geweten. dikke rode mieren.. echt joekels en ik lliep daar maar op mijn sandalen. ik zat er onder. bleh..
    sindsdien heb ik hiervoor een trauma..

wie volgt

11. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Hahaha, nou dit topic ga ik vanaf nu niet meer volgen, wil al die enge verhalen niet lezen :)

12. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Killerbee :confused:

13. Amfy

Amfy Niet meer actief

ik heb een trauma voor padden en dergelijke.wij hebben een keer als kind zijnde op de camping gestaan in een tentje naast de caravan van mijn ouders.die @!$*&!$)beesten zaten tussen de binnen en de buiten tent in echt over al zaten ze.mijn broertje is toen gebeten(zo noemen we het maar maar ze doen het anders)nou ik heb liever een kwallen beet (die heb ik gehad)

14. mam85

mam85 Fanatiek lid

3 jul 2007
    1.729
    0
    0
    mama!
    gebeten door ee pad? wist niet dat dat kon

15. Amfy

Amfy Niet meer actief

ja echt nou ja ze spuiten.ik wist ook niet dat dat kan hoor.maar het is toch echt zo.

16. mam85

mam85 Fanatiek lid

3 jul 2007
    1.729
    0
    0
    mama!
    brrrrrrrr. gekke beesten..

17. nikton

nikton Bekend lid

10 jan 2008
    703
    0
    16
    Kwallen!Praat me er niet van! Ik deed een duikcursus. De instructeur legde uit dat je niet bij iemand in de buurt moet komen die in paniek is, want zo iemand zou je kunnen verdrinken. Mijn man en ik lachen! Toen moesten we in (zee)water een oefeningetje doen.. Au! Ik werd geprikt en nog eens en nog eens.. Ik keek om me heen en echt overal waar ik keek in het water waren kwallen! Kennen jullie Marlin en Dory van Nemo? Nou zoveel kwallen waren er om ons heen. Ik was in paniek, mijn man wilde me troosten en ik verzoop hem bijna (in kniehoog water, maar toch). Elke keer als ik kwallen zie, raak ik in paniek! Het kwam door een storm op zee waardoor de kwallen naar de kust werden gedreven, grr!

18. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Ik heb vroeger een keer een babymuisje gevangen die had ik in een bakje gedaan, toen ik hem wou pakken beet hij me ook.
    Ikke gillen ha ha ha.

19. mam85

mam85 Fanatiek lid

3 jul 2007
    1.729
    0
    0
    mama!
    haha... baby muisje.. lol

kwallen.. kan het me helemaal voor stellen hoor!

Deel Deze Pagina