Hey dames, Vanochtend te horen gekregen dat we een jongetje krijgen! Heel erg leuk natuurlijk! Super blij ook ermee. Maar nu zit ik dus elke keer te denken... ik heb 5 broers.. dus allemaal mannen, me vader dus. M'n eigen vriend. En vroeger op school werd ik ALTIJD ingedeeld in een jongens groep. Want als ik bij de meiden wou gaan zitten dat mocht niet. Heb ik een magneet voor mannen? Terwijl ik totaal GEEN mannen aandacht trekker ben.
Haha leuk toch? Ik denk dat je het dan ook wel leuker zal vinden om met een jongetje om te gaan. Kleine jongetjes zijn echt überschattig.
Het maakt zeker weten niet uit! Maar vind het wel grappig! Ken totaal geen meiden. Alleen onze moeders.
Ik en m'n vriend moesten er ook wel om lachen toen ik eht zo zei. Ik heb het al die tijd al gezegd tegen m'n vriend dat het een jongetje is. en m'n vriend zei nee hoor het is een meisje!
Gefeliciteerd! Hier het omgekeerde verhaal in mijn schoonfamilie. Er zijn ook jongens in de familie maar twee keer zoveel meiden. Mijn man is ook altijd door vrouwen omringd (moeder, grootmoeder, zussen) en heeft daarom een heel positieve connotatie met vrouwen. Je kan zijn geluk wel voorstellen dat hij straks twee dochters heeft
hahaha, leuk! Mannen magneet.. toen ik de titel las dacht ik aan iets anders.. nouja, op een andere manier Gefeliciteerd!