Tips gezocht, donkerblauwe jurk

Discussie in 'De lounge' gestart door Manna, 27 nov 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Manna

Manna Fanatiek lid

2 jul 2015
    2.902
    1.196
    113
    Vrouw
    Gelderland
    dames,

Ik heb jullie hulp nodig. Ik heb een leuk jurkje gevonden voor de feestdagen. Maar kom er verder even niet uit (zullen de hormonen wel zijn :p). Het gaat om een donkerblauw jurkje die ik naar een net kerstfeestje aan wil doen.

Welke:
    - panty (kleur, dikte en waar te koop?),
    - schoenen (ik heb bekkenklachten dus alles met enigzins een hakje vallen af, maar gympen is geen optie)
    - eventueel een net maar vlot jasje? Welke kleur, materiaal?

Andere tips ook welkom :D:thumup:

Bijgevoegde bestanden:

• image.png
      image.png
      Bestandsgrootte:
      135,6 KB
      Weergaven:
      457
  2. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.272
    17.147
    113
    Ik zou er een mooie goudkleurige panty onder doen, donkerblauwe ballerina's en een mooie armband en kettingkje

Manna vindt dit leuk.
  3. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Ik ben voor de feestdagen toch altijd meer voor een niet te dikke (20denier) zwarte panty en (als pumps dan dus niet gaat) evt wat nettere schoenen (beetje veterschoen/herenschoenachtig, lakleer oid).

Manna en SYRV vinden dit leuk.
  4. mamameer

mamameer VIP lid

21 jan 2014
    8.173
    4.483
    113
    Manna vindt dit leuk.
  5. sleutelbloem

sleutelbloem Bekend lid

10 sep 2018
    940
    1.039
    93
    ik zou hier een huidkleurige (nee niet die goedkope) panty onder doen: 15 denier. Lijken net blote benen dan en blauwe lage schoentjes. Geen jasje, zonde van de jurk.

Paardenbloem en Manna vinden dit leuk.
  6. sleutelbloem

sleutelbloem Bekend lid

10 sep 2018
    940
    1.039
    93
    Zwart onder donkerblauw is echt heel lelijk (vind ik tenminste), dan kun je beter nog op zoek naar een donkerblauwe panty, vind ik mooier dan zwart. En een veterschoen onder dit type jurk vind ik persoonlijk ook echt niet mooi.

Maar uiteraard: smaken verschillen ;)

7. Nescio

Nescio Niet meer actief

Een lichte zwarte panty en enkellaarsjes met een klein hakje of helemaal geen hak.

Ik vind ballerina's in de winter een beetje armoedig staan en je hebt er ook weinig steun aan.

Manna, Nellie4, RoIn en 2 anderen vinden dit leuk.
  8. sleutelbloem

sleutelbloem Bekend lid

10 sep 2018
    940
    1.039
    93
    en mooie aansluitende leren laarzen?

Manna vindt dit leuk.
  9. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    En waarom vin d jij de post van nescio dan wel leuk want daar staat vrijwel hetzelfde:roflmao:

Manna vindt dit leuk.
  10. Jinxx

Jinxx Fanatiek lid

12 jan 2014
    2.019
    1.023
    113
    Ik lees heel vaak dat ‘men’ zwarte panty’s onder een donkerblauw jurkje geen gezicht vindt. Ik vraag me echt af: Waarom? :confused: Wat trekken jullie er dan onder? Huidskleurige panty’s onder een jurkje zijn toch veel te koud in de winter? Heeeeel benieuwd waar jullie het dan wel mee combineren. Ik las hier al donkerblauwe panty’s, maar dat vind ik dan weer raar. Krijg daar meteen Pino associaties door :roflmao:

SYRV, Nescio, Manna en 2 anderen vinden dit leuk.
  11. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.272
    17.147
    113
    Huidskleur ja of donkerblauw zoals nu.
    Huidskleur vind ik echt niet veel kouder dan een zwarte. Maar ik heb nooit broeken aan, misschien dat dat scheelt, gewenning

Syane, Paardenbloem en Manna vinden dit leuk.
  12. mamameer

mamameer VIP lid

21 jan 2014
    8.173
    4.483
    113
    100 denier zwarte panty zou ik ook niet doen, maar een 20 denier, zie je nog gewoon je huid doorheen.
    donkerblauw kan ook mooi zijn hoor, maar soms tref je dan net een kleur die ook niet helemaal matcht en dan ziet het er ook gek uit in mijn ogen. voor TS hier is een blauwe, https://www.noppies.com/nl-nl/positiekleding/esprit-panty-night-blue-n1884120-486.html

Manna vindt dit leuk.
  13. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Ik vindt zwart 20 denier altijd chique(er) dan huidskleur in de winter/feestdagen..
    Kan echt prima met blauw.

Nescio en Manna vinden dit leuk.
  14. Joyciejj

Joyciejj Fanatiek lid

10 mrt 2011
    1.486
    223
    63
    Idd een zwarte 20 den panty en misschien platte laarsjes..

Manna vindt dit leuk.
  15. LMSB

LMSB Fanatiek lid

24 feb 2017
    3.994
    3.321
    113
    Dan kun je ook geen zwart dragen over een blauwe spijkerbroek :roflmao:

Manna vindt dit leuk.
  16. Manna

Manna Fanatiek lid

2 jul 2015
    2.902
    1.196
    113
    Vrouw
    Gelderland
    Ja daar zat mijn twijfel dus ook wel of geen zwart eronder, want ik vind blauw niet zo kwa panty.

Ik denk dat ik er aardig uit ben met jullie inspiratie en tips. Bedankt!!! Ga nog wel even kijken voor een jasje omdat we ook een gedeelte buiten zullen zijn en ik wel een winterjas heb maar niet zo'n dikke ;)

17. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Voor buiten een lekker lang ècht wollen vest misschien net fijne sjaal? Een gewoon vest kan wrs prima met je buik? Sjaal er lekker overheen..
    Ik heb er 1, inmiddels niet meer zo mooi maar wat zit dat ding heerlijk warm! Niet heel netjes maar ze kunnen toch niet verwachten dat jij een hele dure jas koopt die je verder mogelijk niet meer aan kan?

Vitamientjuh en Manna vinden dit leuk.
  18. Nescio

Nescio Niet meer actief

Mooi lang gebreid vest erover em klaar ben je!

En dat zwart en donkerblauw niet matcht is gewoon niet waar, een dunnere panty staat echt chique. Ik vind donkerblauw eronder een stuk minder, dan wordt het zo uniformachtig..

RoIn en Manna vinden dit leuk.
  19. sleutelbloem

sleutelbloem Bekend lid

10 sep 2018
    940
    1.039
    93
    Vanwege de laarsjes en dat zij, net als ik ballerina's in de winter wat armoedig vind staan ;)

De zwarte panty dus achterwege gelaten, ik vind een zwarte panty, ook al zie je je benen er doorheen echt vloeken onder een blauwe jurk. Maar goed, ik zou zelf ook never nooit geen zwarte schoenen onder blauw doen (spijkerbroek uitgezonderd).

Syane vindt dit leuk.
  20. sleutelbloem

sleutelbloem Bekend lid

10 sep 2018
    940
    1.039
    93
    Dat telt niet. Spijkergoed kan met elke kleur.

Deel Deze Pagina