Hey! Wij zijn naar frankrijk geweest dit jaar en daar heb ik een pak taartmix voor een flan meegenomen. Nu snap ik het meeste wel, maar wil toch graag ff zeker weten of ik het goed ga doen. Kan iemand me helpen?? Hier komt het: Delayez le conteau dún sachet de preperation dans une casserole contenant 1l de lait 1 zakje mix in een pan en mengen met 1 liter melk Portez e ebullition tout en melangeant a láide d'un fouet et maintenez l'ebullition 1 mn environ verwarmen en 1 minuut door laten koken versez la preparation epaissie directement dans le moule a manque anti-adhesif beurre ou sur un pâte brisee que vous aurez preparee et étalé au préalable (voir Astuce dr Oetker) Laissez refroidir 20mn. Faites cuire pendant 30mn environ jusqu'a ce que le flan pâtissier soit bien doré Doe het mengel in een anti-aanbak vorm en bak het 20 minuten. Daarna 30 minuten laten afkoelen???? het rode is dus wat ik denk dat er staat. Sorry mijn pc pakt niet alle tekens op de e en a dus ik hoop dat het duidelijk is?
Het klopt wel zo ongeveer, je moet het verwarmen al roerend met een garde. Dan 20 minuten laten afkoelen (refroidir) en dan 30 minuten laten koken (cuire, of betekent dat ook bakken?) totdat er een mooi gebruind laagje opzit. Succes!
Hoi, er staat ook dat je moet mengen met een klopper! Laissez refroidir 20mn. Faites cuire pendant 30mn environ jusqu'a ce que le flan pâtissier soit bien doré Doe het mengel in een anti-aanbak vorm en bak het 20 minuten. Daarna 30 minuten laten afkoelen???? => Eerst laten afkoelen gedurende 20 min en dan gedurende 30 minuten bakken... Succes en smakelijk