Cd 15 en nog steeds geen smiley grrrrr What's wrong with me. De streepjes zijn wel bijna van de zelfde kleur en dikte. Mijn cyclus was eerder altijd 28-32 . Dan zou mijn NOD op 15 sept zijn, dat zou goed uitkomen omdat ik 14 sept een afspraak heb met de gyn. Ook op de zwanger en kids worden de streepjes weer wat donker ( wat me hoop geeft ) en dan weer wat lichter dan ben ik wel teleurgesteld. Mijn man heeft in ieder geval niks te klagen , die komt niks te kort hahahah
Wauw gefeliciteerd . Ben benieuwd wanneer me smiley komt..... Ik ben bang dat ik straks een te korte luteale fase heb voor een eitje om zich in te nestellen. Op welke cd had jij deze testen ?
Ja zo als je ziet is mijn action test ook niet positief en mijn clear-blue wel dus das het rare eraan maar ben toch echt zwanger 2 keer seks gehad na deze test om de dag zelfs...
Je eisprong kan nog prima komen. Bij een cyclus van 28 dagen kun je je eisprong verwachten vanaf dag 10 tot en met dag 18 van je cyclus. Gebaseerd op een normale luteale fase van 10 tot 18 dagen. Bij een cyclus van 32 dagen kun je je eisprong verwachten vanaf dag 14 tot en met dag 22 van je cyclus. Doortesten dus.
Hallo ik wil ook graag mee kletsen als dat mag😊 Na vorige maand een mk te hebben gehad, en door een Controle echo van de verloskundige werd ons verteld dat er alweer veel slijmvlies in de baarmoeder zit en we gewoon weer mochten proberen. Toevallig de laatste Ovu testjes gedaan en ze waren positief. De dag waar het hartje bij staat geklust. Ben super benieuwd of het geluk met ons is. Wat denken jullie? Weet niet of het lukt met de foto en of het de juiste is het is alweer dik 2jaar geleden dat ik hier heb mee gekletst op de zwangerschaps pagina Zie dat ik ook nog wat dingen onder m'n bericht moet aanpassen dat klopt niet helemaal meer helaas ga me er snel beter in verdiepen.
Pff moet er niet aan denken pas op dag 22. Maargoed zit inmiddels op cd 15 dus mocht ik een normale eisprong hebben, kan het niet heel lang meer duren.
Bij mij werkten geen een ovulatietest... Action, clearblue, clearblue dubbel hormoon helemaal niks. En toch echt niks aan de hand en zwanger. Hopelijk ben je snel zwanger meis!
Ik heb altijd een cyclus van 28-30 en nu pas een eisprong gehad op dag 22 en zwanger dus geen schrik het kan eens gebeuren gewoon doortesten komt goed
Hoe doe je de testen dan?? Ik heb nooit problemen met ze gehad. Je kunt nog proberen zoveel mogelijke op zelfde tijdstip te doen en 2u voordat je test niks meer drinken omdat de urine anders te geconcentreerd is. Zo die ik het halftijdse miss helpt het bij jou ook
Ja en de testen worden weer licht 😳. Ik zal zo even een foto plaatsen. Ook nog geen temp. dip gehad. Sinds gisteravond grieperig , slechte timing.