Held! Ik mol ook alle beesten, maar wel met een kloppend hart. Heb al heel wat half lege stofzuigerzakken weggegooid. Of een atlas tegen de muur werkt ook goed. No way dat ik een spin of wants met een papiertje of in een glas met bordje erop buiten zet.. brr!
Hahaha een medestander! Ik heb ooit ergens gelezen dat spinnen terug kunnen kruipen uit de stofzuigerslang
Moet je dus nagaan wat voor een vieze taaie beesten dat zijn! Ik betwijfel of ze er echt weer uit kunnen komen, maar om het zekere voor het onzekere te nemen gaat hier de stofzuigerzak dicht de kliko in. Knappe spin als ie dan weer naar binnen komt Die wantsen heb ik hier trouwens in Gelderland nog niet gespot, maar daar krijg ik ook echt de kriebels van. Wat is in vredesnaam het nut van zo’n beest...
Ik heb zojuist mijn mooie witte muur bevlekt met zo'n goor beest. Wij hebben ook horren maar toch komen ze binnen! En veel opeens! Bah ik word er chagrijnig van. Pas liep er een over mn kussen terwijl ik al in bed lag! Zou t liefst dan de hele hut in de fik zetten
Erg hé? Hahaha. Ik lig nu ook maar kreeg net bijna een hartverzakking omdat mijn haar in mijn nek kriebelde
Volgens wiki komen ze op de kleur geel af,en als je ze buiten fijnplet is dat een waarschuwing voor andere wantsen Ik heb ze sporadisch in huis,maar mik ze gewoon naar buiten. Volgens mij ook een soort wants,die lijken op die ik soms ook tegenkom. Ik heb volgens Google ook bloemenwantsen per ongeluk in huis
Ik dood ook álle spinnen en beesten in huis. Of nou ja, mijn man moet ze allemaal doden . Pas als ik weet dat mijn man nog lang niet thuis komt plet ik ze met bibberende handen dood.
Er verdwijnen hier ook heel wat spinnen (en andere beestjes) in de stofzuiger, heb er nog nooit 1 terug zien kruipen gelukkig. Ik woon ook in Gelderland (grens met brabant) en die beesten al wel verschillene keren binnen gehad.
Hahaha hier precies zo!! En nu ook ‘voor de zekerheid’ spray in alle hoeken van de kamer gespoten gister en overal gekeken, zie ik niks! Kom ik vanmorgen in de kleding kamer en jaaaaa hoor allemaal dode lieveheersbeestjes. Gadverdamme! Ze komen elke keer met zoveel en stinken vreselijk. Nou sorry hoor maar die zet ik echt niet met 50 stuks buiten. Daaaaag Vies stinkende insecten. En echt elke jaar rond deze datum. Vriend mag de ladder weer op vanavond om de buitenkant de sprayen en hopen dat het dan klaar is. Gordijnen meteen gewassen vanmorgen ivm die lucht.
Die hebben wij nu ook heel de tijd. Vind ze doodeng (ok, ik vind alle insecten eng). We hebben boven wel overal horren, alleen in de badkamer niet en we wonen aan het bos, dus Blegh. Overigens ben ik panisch voor insecten/spinnen etc. Dus alles gaat hier dood en dat durf ik zelf niet, dus moet man dat doen.. of de jongste. De andere 2 zijn ook mietjes.