Zojuist vond ik (echt per toeval) een zak chips voor het eten. Daar moest ik gewoon even van snoepen.. Echt mijn guilty pleasure.. Ik dacht er zijn vast meer mensen met een guilty pleasure wat is die van jullie?
Kinderchocolade reepjes en op het moment ligt er een zak manna naast me waar ik maar niet vanaf kan blijven
Om te eten: schuimblokken Om te luisteren: Jolene van Dolly Parton (mijn meiden zingen samen met mij Jolene keihard mee in de auto)
Roken (als ik niet zwanger ben, nu rook ik uiteraard niet) Een wijntje Sorbetijs, het liefst citroen of framboos. En de olvaritfruit potjes van m'n dochter hahaha
Alless, nu helemaal met de ramadan, alles gaat erin..maar wat mijn ultieme guilty pleasure is: Ijskoffie van de mac, en jersey snoepjes
Michael Bublé, vooral wanneer hij zijn vakantiefoto's laat zien Gelukkig was manlief niet thuis op het moment dat ik ze onder ogen kreeg.
Chocolade schilfertruffels en chocolade zeebanket (?). Verschillende kazen, toastjes met heksenkaas. Buggles met creme fraiche..