Wat erg voor je Jet, kan er helaas over meepraten, hoop dat je snel weer opknapt.... Laat bij een controle voor zekerheid ff je ijzergehalte chekken, anders blijf je misschien onnodig langer slapjes voelen. Ik slik nu nog ijzertabletjes Want tegenwoordig moet je aan alles zelf denken heel veel sterkte liefs
Ijzertekort krijg je alleen als je heeeeel veel bloedverlies hebt, maar bespreek het even met de arts. Het is wel verstandig om meer te drinken, dat vult dan n.m. je bloedvolume weer aan. Is ook zo als je bloeddonor bent (dan geef je 0.5 liter) En verder rekening mee houden dat je snel duizelig kunt worden (dus niet op ladder gaan staan e.d.) De lichamelijke kwaaltjes is redelijk makkelijk wat aan te doen, maar de geestelijk pijn.....
Meissie wat rottig voor je. Alsof de mentale klap niet voldoende is... Nu ook nog lichamelijk zoiets doormaken. Let goed op jezelf, gun je lijf en je hoofdje wat rust... Sterkte
Ik ben er een beetje van geschrokken wat een verhaal. Rust goed uit, sterkte gewenst. Een bloemmetje om je een hart onder de riem te steken. Mirre
Lieve Jet75, jouw verhaal lijkt heel erg op het verhaal van mijn missed abortion vorig jaar: omdat de miskraam niet uit zichzelf loskwam kreeg ik ook (Cytotec-)tabletten die ik moest inbrengen. Ik heb toen een rotnacht gehad met heel veel weeën en bloedverlies, heb de halve nacht op het toilet gezeten en - niet overdreven - de 'plaggen' kwamen eruit. Dus ik heel blij de volgende dag naar de gynaecoloog omdat ik ervan overtuigd was dat ik alles was verloren. Dat bleek niet zo te zijn dus ik kreeg nog een ronde Cytotec. Die ronde heeft niet veel meer gedaan, dus uiteindelijk moest ik toch nog gecuretteerd worden. Dat was toen een hele grote opluchting. Hoe is het nu met je, lichamelijk en geestelijk? Ik ben twee dagen na mijn curettage weer gaan werken, en achteraf gezien was dat toch iets te stoer van me. Dus doe het vooral rustig aan en laat je lekker vertroetelen, neem de tijd om het te verwerken. Liefs, Wendy
hai Wenniepennie, Inderdaad hebben we het over het zelfde medicijn. Ik moest er 4 van inbrengen en een half uur later kwam het al op gang. Als ik het zo hoor dat dit medicijn bij meer vrouwen deze uitwerking heeft zou ik zeggen lekker niet meer voorschrijven. Ik heb mij zo ellendig gevoeld ook door al dat bloedverlies. Wij hebben hier 4 kleine kinderen in huis en al dat bloed was een verschrikking ook voor de kinderen hun moeder bloedde dood zo zagen hun dat. Ik ben blij dat ze tegen mij niet hebben gezegd doe nog maar een ronde want ik had dat gewoon niet gered. Eigenlijk walgelijk dat het hier in nederland zo is dat de vrouw alle pijn maar moet doorstaan, je moet echt voor jezelf opkomen daar ben ik nu wel achter. Ik voel me nu stukken beter al voel ik me nog wel moe en af en toe wat draaierig. Mijn Hb was goed dus ijzer hoefde ik niet te slikken. Ik doe het lekker rustig aan en ga sávonds vroeg naar mijn bed al lig ik maar alleen en kijk ik wat tv dan gaat het wel. Gelukkig slaapt mijn jongste kanjer s´middags nog dus dat scheelt ook wel weer. Heel veel liefs Jet
Wat erg voor je Jet dat de kinderen dit mee gekregen hebben. Er wordt toch wat te makkelijk over gedaan om maar te blijven wachten tot alles loskomt. De pijn en bloedverlies kunnen toch echt heftig zijn, pfffff menstruatiepijn word het mee vergeleken. Gelukkig voor een aantal wel maar in mijn geval ook niet . Je hebt al een enorm verdriet en dan komt er ook nog eens die traumatische pijn en bloedverlies bij. Gelukkig voel je nou al wat beter heel veel sterkte gewenst en dat je snel weer opknapt liefs