Goedemiddag, Vraagje: zijn er hier mensen met ervaring met pro matris ovulatietesten? Ben afgelopen donderdag na 17 maanden voor het eerst weer ongesteld geworden (geef nog BV) dus deze testjes besteld want hoewel we nog niet van plan zijn bewust voor een kindje te gaan weet ik graag een beetje waar ik aan toe ben qua cyclus . Vandaag cd 5 vast een testje gedaan omdat ik dus echt geen idee heb wanneer te beginnen of cycluslengte enzo maar vind hem erg fel / donker (zie foto) waardoor ik me dus afvraag of deze testen wel oploop kunnen laten zien. Ervaringen ?
Geen ervaringen met deze testen, maar dikke streepjes maken niets uit, het gaat erom dat het streep even dik of dikker (duidelijker) is dan de controle streep. En dat is hij nog niet, dus het zegt nu niets. Ik zou doortesten en dan zie je als het goed is vanzelf een keer een streep dikker dan de controle streep.
Je hebt de testjes van 10 iu/ml, dat zijn de gevoelige toch? Misschien werken de normale beter bij jou? In ieder geval succes!