4,5 week zwanger en dalende temperatuur + geen vruchtzakje te zien op echo

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door annemieke1980, 12 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. annemieke1980

5 mei 2010
    17
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo Verloskundige,

Ik heb op dit moment ongeveer 4,5 week zwanger (12 mei was mijn eerste ongi dag van mijn laatste menstruatie), ik heb woensdag een vroege inwendige echo gehad,jammer genoeg was daar helemaal niets op te zien, zelfs geen vruchtzakje, is dit normaal of moet ik me zorgen maken over een BBZ?

Doordat ik erg onzeker ben over deze zwangerschap ben ik door gegaan met temperaturen nadat ik positief getest had, nu bleef mijn temperatuur eerst nog mooi hoog maar de laatste twee dagen is hij onderuit gezakt , hij blijft wel boven de eispong grens, betekend deze verlaging in temperatuur dat ik een miskraam ga krijgen?

Ik heb ook helemaal geen klachten, ik ben niet misselijk en heb totaal geen pijn in borsten of tepels?

Ik hoop dat jullie me kunnen vertellen ofdat ik rekening moet houden met een Buitenbaarmoederlijke zwangerschap of miskraam, ik mag namelijk pas over 2 weken terug komen bij de gyn!

Alvast heel erg bedankt voor het beantwoorden van mijn vragen

Liefs Annemieke

2. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoi annemiek,

Het is heel normaal dat je bij 4,5 wk nog niets ziet! Dat je ook 'nog'geen klachten hebt is ook heel normaal.
    Het is en blijft spannend, er zijn geen tekenen voor een miskraam. NOg even volhouden tot de volgende echo!

Imke

Deel Deze Pagina