hallo, ben nu 36 weken en 4 dagen zwanger,ben dinsdag extra op cntrole geweest ivm erge erge pijnlijke voorweeen in de rug en ondekant buik.alles zat nog dicht maar ja ze heeft wel zitten frutten van onderen. nu krijg ik echt elke dag 2 a 3 keer ontlasting en niet zo een klein beetje.zou me lichaam zich aan het voorbereiden zijn.bij me andere zoontje had ik ook voorweeen maar niet zo heftig in de rug en hoefde ik niet 3 keer per dag naar de wc.hij is uiteindelijk 2 weken telaat geboren via inleiding.zou deze dan toch eerder komen
Ontlasting komt wel vaker voor aan het eind van je zwangerschap Je lichaam bereid zich vast voor op de bevalling en maakt je darmen vast schoon, ik ga ook wel 2 a 3 keer regelmatig naar het toilet , voorweeen had ik ook al heel vroeg met 34 weken begonnen de pijnlijke buikween en vervelende rugweeen al. De eerste is ook te laat gekomen ben toen ook ingeleid ik reken er maar op dat het dit keer weer gebeurd. het kan natuurlijk ieder moment gebeuren , 't zou kunnen hoor dat je baby eerder komt maar ik zou er maar niet op rekenen.