zeer vermoeide/spierpijnachtig gevoel in bovenbenen

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Damali, 30 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Damali

Damali Fanatiek lid

18 aug 2008
    1.238
    170
    63
    Sinds de vermoedelijke innesteling heb ik zoon last van mijn bovenbenen, verder heb ik dat nooit en normaal heb ik echt alle zwangerschaps kwaaltjes als ik niet zwanger ben en nu heb ik nergens last van alleen beetje van mijn rug en af en toe een steekje in mijn borst. wie herkent dit?

2. Damali

Damali Fanatiek lid

18 aug 2008
    1.238
    170
    63
    begin sinds vandaag ook spierpijnachtig gevoel in mijn armen te krijgen.

3. juuls

juuls Lid

12 apr 2007
    71
    0
    0
    zwanger zou kunnen, griep ook! Ik hoop voor jou dat eerste :D
    Nog even afwachten... Succes

Dan testen we samen :)

4. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    Ik heb ook hele zware bovenbenen.
    Geen idee waar het van komt.

5. Damali

Damali Fanatiek lid

18 aug 2008
    1.238
    170
    63
    Juuls: griep heb ik pas al gehad en dan voel ik het ook in mijn gezicht en dat heb ik nu niet, ik heb net ook een klodder witte slijm verloren normaal nooit.

Kimmeding: hoever ben je in je cyclus?

6. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    lelystad
    Meid als ik dat zou weten dan vrat ik mezelf niet zo op.

7 weken geleden een MK gehad en nog steeds niets van een nieuw cyclus te ontdekken.
    Ik heb 1.5 week lang krampjes in mijn onderbuik gehad en nu sinds 6 dagen hele zware benen.

Morgen ga ik de VK bellen en dan gaan ze maar verder kijken waarom mijn ongi uit blijft.

7. Damali

Damali Fanatiek lid

18 aug 2008
    1.238
    170
    63
    Sorry, wat erg voor je.
    Ik hoop voor je dat je goed nieuws krijgt houw me op de hoogte.

8. Yoki

Yoki Actief lid

19 aug 2008
    156
    0
    0
    Ik had ook niet zo heel veel klachtjes; was zelfs gewoon ongesteld geworden! Toch was ik zwanger; welliswaar buitenbaarmoederlijk, dus misschien dat het daarmee te maken had. Maar je hoeft inderdaad niks te voelen als je zwanger bent. Laten we hopen dat je zwanger bent! :D Hou je ons op de hoogte?

9. Damali

Damali Fanatiek lid

18 aug 2008
    1.238
    170
    63
    ja ik hou jullie op de hoogte, heb vanochtend al een testje gedaan negatief natuurlijk ik heb ook helemaal niet het gevoel dat ik zwanger ben maar vind het zo raar de pijn, en bij de eerste had ik toen ik zwanger bleek te zijn ook bijna nergens last dus had toen ook niet zo iets vanik ben zwanger

10. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    lelystad
    Hey meis.

Geeft niet hoor, ik heb het achter me gelaten.
    Het wordt alleen zo vervelend dat ik nog steeds niets weet en ik steeds meer dingen ga voelen.
    Punthoofd krijg ik er van.

11. Damali

Damali Fanatiek lid

18 aug 2008
    1.238
    170
    63
    Ja dat is waar het is gewoon iri als je niet weet waar je aan toe bent veel suc6 morgen

12. Yoki

Yoki Actief lid

19 aug 2008
    156
    0
    0
    Vervelend is dat! Ik denk dat je dan inderdaad maar even af moet wachten dan.. Hoe vervelend ook! Sterkte!

13. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    lelystad
  14. Meduusje

Meduusje Actief lid

24 sep 2008
    230
    0
    0
    advisor
    heel vreemd ik heb dat ook en ik heb vandaag een test gedaanen die had een donker roze streep en een licht roze streepje de dokter zei dat het mogelijk was uitslag hoor ik morgen ik heb zelf een raar gevoel in mijn rug dat doortrekt naar mijn bovenbenen

15. Damali

Damali Fanatiek lid

18 aug 2008
    1.238
    170
    63
    wat spannend, een streepje is een streepje als die er binnen de tijd staad houw me op de hoogte, ik zal wel niet zwanger zijn want mijn test was negatief.

16. Damali

Damali Fanatiek lid

18 aug 2008
    1.238
    170
    63
    DANKJE YOKI

17. Meduusje

Meduusje Actief lid

24 sep 2008
    230
    0
    0
    advisor
    zal ik doen maar ben bang heb heel erg veel pijn ben misselijk mijn rug doet verschrikkelijk veel pijn en mijn bovenbenen ook kan bijna niet meer lopen en vanmorgen was het streepje veel lichter dan gisteren iets te licht naar mijn zin

18. Damali

Damali Fanatiek lid

18 aug 2008
    1.238
    170
    63

Ja die pijn in mijn bovenbenen had ik gister avond kon ze ook niet over elkaar doen maar nu is de ergste pijn gelukkig weer weg blijf er wel dat spierpijnachtig gevoel in houden het was gister ook een druk dagje met het suikerfeest zal jij ook wel hebben gehad. heb je verder nog ergens last van qua kwaaltjes?

19. Meduusje

Meduusje Actief lid

24 sep 2008
    230
    0
    0
    advisor
    ga anders eens naar de kruidvat die zijn erg gevoelig

20. Damali

Damali Fanatiek lid

18 aug 2008
    1.238
    170
    63
    die heb ik gedaan, maar bij mijn eerste teste ik 2 dagen van te voren met die hele gevoelige die je al voor je nod kunt doen heel vaag positief ik dacht zelfs dat ie negatief was maar mijn schoonzus zij nee de is wel positief en 1 dag na nod teste ik nog heel vaag dus misschien maakt mjn lichaam niet zo snel hcg aan.

Deel Deze Pagina