hoi hoi ik had even een vraagje ik kreeg toennet toch een pijn bij mijn linker lies in de buurt iets erboven moest het echt even wegblazen met de buikademhalingsoefening krijg er nu ook een harde buik bij wat kan dit zijn voorweeen? liefs mij
Ik heb dat gehad toen Eva ging indalen, dus dat zou het ook nog kunnen zijn als je kindje nog niet is ingedaald. Echte weeen voelden bij mij heel anders.
hoi hoi nou het was na een uur weer weg het kwam om de 6 a 10 min maar een uurtje en toen was het weer weg dus vals alarm mijn kindje is trouwens nog niet ingedaald dus nu misschien wel het is wel mijn 1e kindje liefs mij
ik heb ook erge pijnen in mn liezen gehad. trok door in mn been, kon er niet van lopen. volgens de gyn zijn dat drukpijnen (pressure pains, is er een hollands woord voor?): de baby drukt dan met het hoofdje op je bekken en dan zitten er zenuwen klem. ik kreeg het ong bij wk 37 of zo, maar ben uiteindelijk bij bijna 42 bevallen. het had niks te maken met weeen. misschien dat je wat voorweeen hebt gehad, en/of dat het kindje indaalt succes met de laatste loodjes!
Dan denk ik inderdaad dat je kindje toch maar besloot wat meer omlaag te zakken De pijn die jij omschrijft had ik ook toen Vigo aan het indalen was.