Sinds een uurtje voel ik een heel drukkend gevoel van onder, de beeb was eerst heel druk & d8 dat het daardoor kwam.. Maar nu heb ik et bloedheet en krijg er zweethandjes van, voel ook een soort ongesteldheid krampen.. Of zullen dit oefen weeën zijn ? Kwil et nog eventjes aan kijken, voordat ik de VK bel.. Kvoelde me al wel een paar dagen niet zo lekker, steeds misselijk & me hart bonkt ook af en toe gigantisch, terwijl me bloeddruk normaal is.. En nu ik het heb getypt, zakt het weer ietsjes af haha..
ik ben natuurlijk nog niet zover en ben nooit eerder bevallen maar heb wel ooit gehoord dat weeen beginnen met een soort ongi pijn !? denk dat als je je er zorgen over maakt dat je gewoon je vk moet bellen. succes als t zover is ! maar beter even wachten he
Het zouden oefenween of indalingsweeen kunnen zijn. Neem even 2 paracetamol en een warme douche, als het na een uur nog niet weg is, zou ik zeker even bellen.
Bedankt voor de tip, dat ga ik ff doen.. tis indd nog wel te vroeg jah, al kan ik niet meer w88 eigenlijk haha.. maar het is beter dat de beeb nog even blijft zitten..
Ik had t van de week; echt pijn in mijn onderbuik en naarf mijn rug toe; poosje op de bank gelegen en t ging over na controle bij de vk (3 dagen later) bleek ons ukkie ingedaald te zijn... maar als je t niet vetrouwd en echt heel heftig is, zou ik de vk bellen
Hey dames.. De 2 paracetamol & het douchen hadden wel geholpen, ik was daarna even op de bank gaan zitten en het zakte gelukkig weer af.. Khad ook een paar drukke dagen achter de rug, Ik was jarig geweest en had ook al 2 dagen een beetje ruzie met mn vriend, dus misschien was het van alle spanning.. De beeb was ook giga druk gister avond, ik kon gewoon het voetje vast pakken, zo ver stak hij uit! En als ie aan et trappen was, voelde ik het helemaal onderin steken, ik kreeg er op een gegeven moment zelfs steken van in mijn vagina & lies, deed egt zo een pijn! En hij ligt al wel naar beneden, want zijn voetje kon ik vastpakken bij mijn ribben/maag, en het voetje ging steeds heen en weer langs me ribben heen, egt niet zo een fijn gevoel haha! Toen ik in bed lag, voelde ik hem minder bewegen, omdat ie dan wat meer ruimte heeft in plaats van als ik zit.. en toen was alles weer normaal.. Khad verder ook geen harde buik of iets gehad.. Ik denk dat het misschien indd de indaling is ofsow, want 1.5 week terug was hij nog niet ingedaald.. Maar kga het wel ff in de gaten houden, als het weer terug komt, ga ik indd ff de VK bellen.. Bedankt voor jullie reacties!
Fijn dat het geholpen heeft. Als je het nou weer krijgt, kun je gewoon even je vk bellen he voor advies.