Hey meiden! Vannacht van 01:30 tot ong 06:30 flinke krampen in me buik. Constant om de 5 minuten...Deze krampen deden ong 40 sec tot n minuut lang. Gister dacht ik wat slijm verloren te hebben maar dit was zo weinig...Dat ik niet direct dacht aan de befaamde slijmprop. Ik ben uiteindelijk in slaap gevallen...Ik werd vandaag rond 11:00 rustig wakker... Maar zit nu weer met een zeurderig kramperig gevoel...Ook wil het nog wel eens steken in me onderbuik. Ben zonet naar de wc gegaan....En had nu wel een slijmdraad die ik beet kon pakken en uit kon rekken...Elastiek achtig dus! (sorry voor de details) Ik heb al een week langs last van me liezen...En n branderig gevoel op me schaambot. Kleine is nog flink aanwezig...Alleen voel ik de schoppen lager als wat ik gewend ben. Verder ben ik erg moe...Maar denk dat dit ligt aan het korte slaap. Ik maak me opzich niet zo zorgen...Het is alleen dat ik meer in paniek raak omdat ik niet weet wat dit is...? Herkent iemand deze klachten...en weet wat dit is...hetzij voorweeën,weeën of indalingsweeën...???
Ik kan niet zien hoe lang je zwanger bent.....maar ik zou hoe dan ook de VK gewoon even bellen, als jij onzeker bent over je klachten!! Paniek is ook niet goed voor je. Succes!
ik als ik jou was zou ik even je vk bellen, ik weet niet hoelang je zwanger bent maar het klinkt te heftig voor indalingsweeen.
Het klinkt wel als het begin van je bevalling, als ik jou was zou ik wel even contact opnemen met je vk.
Heb je al gebeld? Het kan nl best wel eens het begin zijn (zegt een dame die met 32 weken bevallen is ) van je bevalling..... Of zijn je klachten alweer weg?
jah ik heb gebeld...Als de krampen weer komen om de 15 min moet ik weer bellen dan komt ze kijken...Klachten zijn er soms nog even...! Maar niet zo heftig als vannacht...Khoop dat ze ook wegblijven...! Kleintje mag best nog wel even blijven waar hij is.
Fijn dat je hebt gebeld, maar laat je niet afschepen als je denkt dat het echt gaat gebeuren hoor! (geloof me, ik heb vaak gebeld en werd weer afgescheept ) Als je je slijmprop verliest beval je in de regel binnen 2 weken zei de gynaecoloog in het VUmc. Succes!