klachten soms wel, soms niet

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door kml, 12 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kml

kml Actief lid

20 jan 2009
    108
    0
    0
    Hee meiden,

Ik ben vijf weken en een paar dagen zwanger. De afgelopen dagen heb ik eigenlijk geen last van misselijkheid gehad en overdag sowieso ook geen krampjes etc meer.
    s Nachts heb ik nu meer last van kramp en mijn borsten dan overdag. Eerst was dit meer andersom. Soms dan voel ik me helemaal prima en heb ik nergens last van...dan maak ik me gelijk zorgen dat er iets niet goed is. Een ander moment heb ik wel weer last...ik weet niet of dit normaal is of niet. Ben wel de hele tijd heel snel moe.

Moet ik me zorgen maken als mijn klachten minder zijn of op andere tijden optreden?

2. Mei2009mama

Mei2009mama Actief lid

8 sep 2008
    334
    0
    0
    Nee hoor, kan heel verschillend zijn. Bij mij begon de echte misselijkheid bij een week of 8, heeft twee weken geduurd. Daarna beetje moe, en nu haal ik alle kwaaltjes in en heb overal last van!! Dus is echt heel verschillend en het zegt niets

3. Saskia1982

Saskia1982 Fanatiek lid

28 aug 2008
    1.902
    0
    0
    Brielle
    Hier wisselt het ook hoor..
    Paar dagen terug enorm misselijk geweest en na twee dagen werd het weer minder.
    Gevoellige borsten heb ik ook pas een paar dagen.
    Vermoeidheid wisselt van dag tot dag.
    Toen de kwaaltjes bij mij verdwenen voelde ik me ook onzeker, maar ondertussen ben ik erachter dat ze vanzelf weer terugkomen en maak ik me er niet meer druk over.

Deel Deze Pagina