Heb vandaag es een lijstje gemaakt van alles wat ik heb aangeschaft. En moet concluderen dat de babyuitzet klaar is. Zou nu dus es moeten stoppen met kopen en weer es wat gaan sparen. Maar of dat lukt met nog 17 weken te gaan.....ik betwijfel het. Al dat babyspul is ook zoooooo leuk
Ja dat vind ik ook. Lijkt me ook erg moeilijk om te stoppen Ik krijg daar straks denk ik ook last van. Ik wacht nog even met kopen tot ongeveer 12 weken. Succes met niet kopen
oooh dat is zo moeilijk. Ik heb die afspraak ook met mezelf ( en partner). Ik kan het nog steeds niet laten. Veel te leuk dat babyspul om te kopen. Nu probeer ik het geld echt in de portemenee te houden, zodat ik straks weer voor mezelf kan shoppen. Wat heb ik dat lang niet gedaan.....Zie er al helemaal naar uit.
HaHa, ja dat had ik ook meiden, iedere keer toch weer iets mee nemen uit de stad verschrikkelijk, die van ons komt om in de kleertjes straks! Maar goed ik zeg altijd maar zo beter teveel dan te weinig liefs, misspuma
hihi, misschien ben ik vreemd maar we hebben nog alleen maar de kinderwagen gekocht omdat we die goedkoop tegenkwamen... Maar we gaan misschien nog verhuizen dus we willen even wachten tot we dat zeker weten en dan alles gaan kopen
Wat? Niets kopen bedoel je? Hahahaha heel simpel: nog even geen ruimte hebben! We hebben geen extra kamer dus als we niet kunnen verhuizen voor de bevalling zal de baby de eerste tijd bij ons op de kamer moeten. Daarvoor moeten we eerst het een en ander ergens anders gaan opslaan (bij aardige mensen die hun zolders al aangeboden hebben) wat verbouwen en dan komt het goed. Maar we willen nog een maandje wachten om te kijken of we iets aangeboden krijgen. Zoniet dan gaat de boel op de schop en gaan we shoppen! Ik sta trouwens al wel te kwijlen in winkels hoor !!!
Haha ik weet er ook alles van ik blijf ook vanalles kopen maar tis ook leuk en je hebt idd leuke babyspulletjes
hoi hoi Ik begin nu de koopkriebels te krijgen, we hebben vorige week de kinderwagen gekocht en van de week heb ik een schatig pakje meegenomen, maar ja we willen niet weten of het een jongen of een meisje wordt dus ja, dat blijft spannend en moeilijker kopen, maar des te leuker is het als je strakkies als de kleine er is kleertjes kunt kopen. Maar boxkleed etc moeten we allemaal nog aangaan schaffen. Blijft leuk!!! liefs fredje
ehh ik moet toegeve.... wij wilden ook echt wachten tot 12 weken maar het is ons niet gelukt... en ehhh... de babykamer staat al klaar
Ik had zelf ook het idee dat ik me helemaal gek zou gaan shoppen. Vroeger als kind vond ik de baby-afdeling in een warenhuis al onweerstaanbaar. Maar tot mijn verbazing valt het echt reuze mee. Ik ga wel heel vaak even bij de babyspulletjes kijken, maar dan sta ik daar en denk ik, tja...wat moet ik nou kopen, en ga ik met lege handen de winkel weer uit. Ongelooflijk hé We hebben wel alle grote spullen (kamertje, box, wippertje, badje enz) al.
het is echt moeilijk, die bebaywinkels zuigen je gewoon naar binnen als je er langs loopt en vooral met die uitverkoop, wij zijn ook helemaal klaar alleen nog een reisbedje maar dat komt nog wel en nu maar hopen dat ik me verder kan bedwingen, hoevvel oakjes in welke maat hebben jullie gekocht, ik heb zo het gevoel dat ik te weinig heb nl 2x maat 50 2x maat 56 1x maat 62. dit is volgens een standaart lijstje maar wat hebben jullie?
ik koop heel soms wat.. probeer niet teveel te kopen heb iets te vaak gezien dat mensen door een miskraam al hun spulletjes gingen verkopen op bijv marktplaats.. Vind dat best eng.. Moet nu alleen wel haast maken met een kinderwagen want die hebben lange levertijden heb ik begrepen
@Batchie: daar loop ik ook wel es aan te denken hoor. Maar ja, wanneer is het dan een 'veilige' tijd om spullen te gaan kopen? Het kan na de geboorte toch ook nog misgaan? Nu voel ik me nog fit en geniet van het kopen
Hallo, Ja al die babyspulletjes zijn geweldig!! Wij schaffen alleen nog een voedingskussen aan en dan we klaar. Later schaffen we nog een capingbedje aan en een kinderstoel. Groetjes Karin
Oh Eve; erg herkenbaar. Omdat de babykamer nog niet klaar was had ik steeds alles wat ik kocht in een doos gedaan en vandaag heb ik die uitgepakt en opgeschreven wat ik heb... En ben ook tot de conclusie gekomen voorlopig nog maar even geen (of weinig) kleertjes te kopen. Ik heb 15 truitjes in maatje 50/56... Gr Otje
en dan is je kleine er eenmaal en dan ow jeeeeeee kom je erachter dat je koopziekte gewoon blijft want ow wat een lief pakje is dat hmz maatje 68 nah groeit zij/hij vanzelf in meiden het blijft moeilijk voor je het weet heb je kasten vol leuke kleertjes of andere tuttertjes kleine kindjes daar blijf je voor kopen tieners is makkelijker die geef je kleedgeld en je bent er klaar mee al hoe wel betrap ik me vaak erop dat ik toch ook nog wel eens wat voor hun koop met het idee ow dat zullen ze heel leuk vinden dus die koopziekte ben bang dat je de eerste jaren daar nog niet van af bent