Hoi, Sinds eergister heb ik last van rugpijn en buikpijn. Gister werd de rugpijn zo heftig dat de vk me door heeft gestuurd naar het zhuis, om te checken of het geen weeen zijn. Gelukkig was dat niet het geval. Ik was er wel een beetje bang voor, want de pijn was ongeveer hetzelfde als bij het begin van mijn vorige bevalling. Maar goed, geen ontsluiting en geen weeen. De pijn in mijn rug is verminderd, maar de buikpijn is gebleven. Het is overigens geen onwijze erge pijn, maar een constant zeur-gevoel over mijn hele buik. Daarom denk ik niet aan bandenpijn. Verder heb ik al 2 dagen heel veel honger en ben ik tegelijk ook misselijk. De kleine voel ik vaker dan normaal. Wat zou dit kunnen zijn? Ik wil er nu wel weer van af! O'ja, ik ben nu 26 weken zwanger!
Kan het niet zijn dat je buik opeens flink groeit. Of dat je je een beetje te druk gemaakt hebt dat ie daarom anders aanvoelt? Of misschien verkeerd in bed gelegen waardoor je spierpijn hebt in je rug en je buikspieren misschien ook beetje geiriteerd zijn? Zijn maar suggesties hoor...
ik ken deze pijn wel en bij mij was het idd van het groeien van de baby waarschijnlijk heeft deze toch gewoon een groeispeurt bij mij was dat ook zon beetje vanaf die tijd . bij de een groeit ie vroeg heel snel en bij de ander later maar als je t mij vraagt is t van de groei van de baby bovendien kan je daarbij ook nog een hoop vrucht water hebben en dat samen levert die zeurderige druk op je buik altans das mijn ervaring