Hallo meiden! Ik ben nu al 6 dagen overtijd! Ik verlies zo nu en dan bruine afscheiding(vanaf vorige week zondag), maar nog steeds geen bloed!!Ik had gister een test gedaan maar die was negatief! Mijn borsten zijn echt zeer gevoelig!en ben zoooo moe!! Wie herkend dit??? Liefs Nikky
Misschien is je menstruatie wel dit keer wat later. En is dat bruine wel je menstruatie? Als je een test hebt gedaan, en die is negatief dan ben je denk ik niet zwanger. succes
toen ik zwanger bleek had ik ook al een week bruinverlies.. dus met 5 wk. en paar dagen getest en toen was ie positief.. paar dagen erna nog positiever.. helaas is dit met 9 weken wel een spontane miskraam geworden duss.. hoop het voor je!!
Oke Ja ik moet het gewoon afwachten..Ik durf gewoon geen test meer te doen omdat ik bang ben op weer een teleurstelling die heb ik nou al zo vaak gehad!! Ik heb woensdag een afspraak met de arts..Ik wacht het gewoon nog even af! En ja misschien is die bruine afscheiding wel me ongi maar dat lijkt me sterk...ik verlies namelijk niet veel bruine afscheiding.. Soms wordt ik zooooo gek van mijn lichaam!! Lijkt wel als of ie me af en toe in de steek laat!! Liefs Nikky