Goedenavond. Ik heb dinsdag te horen gekregen dat ik een vroege miskraam gehad zou hebben.Ik zou tussen de 4 of 5 weken zwanger zijn.Nu moest ik van mijn verloskundige over een paar dagen nog eens testen omdat mijn baarmoeder en normaal uitzag op de echo.Maar wat is een paar dagen?Wanneer kan ik een negatieve test verwachten?Het bloeden is dinsdag al gestopt. Heel erg bedankt. Erlida
Hoihoi, De test kan nog tot 14 dgn na de miskraam positief zijn. Ik zou een week wachten en dan testen. Ik verwacht omdat er niets meer in je baarmoeder te zien was dat het hcg al gedaald is Imke
Hoi,bedankt voor het antwoord.Heb netjes weer 6 dagen gewacht.En nog steeds positieve testen,en geen lijntjes waar je naar moet zoeken,maar echt duidelijke roze streep....Maandag krijg ik een echo om te kijken hoe of wat....Het zou nu toch wel minder moeten worden al....
Hoi,Ik heb vanmorgen antwoord gehad op mijn vraag.Een inwendige echo liet een hele mooie vruchtzak zien van 5 weken! Vandaar dat de streep steeds duidelijker werd!Wat aangezien is voor een vmk is of een zware innestelingsbloeding geweest of het waren 2 vruchtjes....We zullen het nooit weten...Maar ik ben erg blij met het resultaat en ga nu lekker genieten van de kerst.Bedankt voor het reageren en fijne dagen!