klachten

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door bianca hofstad, 18 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bianca hofstad

11 okt 2006
    93
    0
    0
    wijkverpleging thuiszorg
    helmond
    ik heb al 3 weken maagzuur. misselijk en overgeven.
    ook heb ik pijn in mijn onderbuik. en moet ik veel plassen.
    ik ben 25 september voor het laatst ongie geweest. maar toen was ik het maar 2 dagen heel licht ongesteld. 1 keer heel erg en de rest van de dag was het meer vuiligheid. ja ik weet het het is ranzig. en de dag erop weer hetzelfde i keer licht ongesteld en de rest vand e dag weer bruinige vuiligheid. ik heb toen een test gedaan omdat ik 5 dagen over tijd was, voor ik deze ongie kreeg. maar was negatief. heb hem op de 5e dag egdaan, het was een etos test. en erg onduidelijk. HEEFT IEMAND DIT OOIT MEER MEEGEMAAKT? EN ZO JA WAS JE TOEN OOK ZWANGER OF NIET. ik moet maandag weer ongie worden dus wacht maar af. is er een kans aanwezig dat ik toch zwanger ben.

ik hoop snel iets van jullie te horen

2. babymissy23

babymissy23 Actief lid

19 sep 2006
    193
    0
    0
    friesland
    hallo mijn laatste menstruatie was 24 september en ik kan volgende vrijdag pas testen ook ik had dat vorige maand een heel licht streeoje maar is misgegaan nu hopen deze ronde wel gelukt is hoop dat je test positief aangeeft...ik ben op het moment nu helemaal in de war voel me wat anders moet echt constant plassen heb de hele nacht liggen draaien droom erg uitbundig hier heb ik normaal nooit last van nou ik duim voor je kus auk

3. bianca hofstad

11 okt 2006
    93
    0
    0
    wijkverpleging thuiszorg
    helmond
    nou ik hoop dat je het nou ook gaat lukken. ik ben benieuwd wat de test bij jou aangeeft. ik zelf ook aantal nachten slecht geslapen en erg raar gedroomd. ik duim ook voor jou. we houden elkaar op de hoogte. ok

groetjes bianca
    x

4. babymissy23

babymissy23 Actief lid

19 sep 2006
    193
    0
    0
    friesland
    he bianca da doen we zeker ben erg benieuwd even over dat maagzuur dat is vandaag bij mij begonnen x aukje

5. bianca hofstad

11 okt 2006
    93
    0
    0
    wijkverpleging thuiszorg
    helmond
    ik heb dat al een week of 4 en het gaat niet weg.
    en ook steeds hongergevoel. na 1 uur weer honger en niets als hoofdpijn.
    we wachten wel af

groetjes

6. babymissy23

babymissy23 Actief lid

19 sep 2006
    193
    0
    0
    friesland
    hoofdpijn heb ik niet maar ook idd erge honger normaal erg trek in chocola maar nu dus echt niet en alleen zin in snack en andere dingen .....hoop het deze ronde raak is voor ons 2

7. bianca hofstad

11 okt 2006
    93
    0
    0
    wijkverpleging thuiszorg
    helmond
    dat hoop ik ook. we gaan voor elkaar duimen

8. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    je hebt dit er 2 keer op staan, dus deze gaat dicht.

Deel Deze Pagina