Dames kheb even jullie raad, tips & advies nodig.. sinds 2tal weken heb ik veel last aan mijn rug, komt en gaat.. kga nu 2x per week naar de kiné, volgende week ook extra de kraker.. Maar vandaag had ik echt extreme last.. kon gewoon niet zitten van de pijn, heb heel de morgen opt werk rond mijn bureau gelopen, gestretched, gewandeld.. en telkens ik me weer zette, had ik weer immense pijn... Kheb dan last minute een halve dag verlof genomen en nu 2 uur een warm bad genomen... was dan beter te verdragen, maar voelde mijn rug nog lichtjes. net terug beneden om eens de mails te checken en ik heb onmiddellijk weer zoveel pijn... Volgens de kinesiste gaat het niet beteren.. ik ben nu 11 kilo verzwaard en alles zit op mijn buik.. niets verdikt op mijn rug, dijen, billen,.. enkel één immense ton vooraan ) maar wat zijn jullie tips tegen die rugpijnen ? is het verantwoord dat ik blijf werken of ga ik beter naar de gyneacoloog (maar wat gaat die zeggen alsk enkel bel omdat ik rugpijn heb) de kersenpitkussens heb ik in alle formaten en helpen wel even, maar ook ni blijvend.. Ik loop hier rond als een kip zonder kop, liggen, zitten, achteruit zitten, wandelen, bad, liggen, zitten,... voorover leunen tegen de zetel of tafel om de rug wat te stretchen.. Ik kan nochtans veel verdragen (vind ik zelf hehe), maar deze pijn is toch wel ambetant.. en khoop dat ik het niet nog 8 weken ga hebben... kortom, hebben jullie dit ook en wat doen jullie ertegen ? MERCI !