hallo meiden vorige week donderdag ongi geworden na 45 dagen dinsdag alles weer weg nu gisteren na de sex uurtje erna gaan p;assen en bij het afvegen zat er bloed aan het papiertje vanacht en vanochtend ook nog steeds maar alleen bij het afvegen iemand hier ervaring mee??? wat het zou kunnen wezen? hoop op een reactie liefs tam
Ik kan eigenlijk niets anders bedenken dan dat hij met het penetreren een wondje heeft veroorzaakt vanbinnen en dat je daarom bloed?
Ik sluit me bij Waardevol aan, misschien dat er een bloedvaatje gesprongen is door de sex en dat je daarom wat bloed.
ik sluit mij ook bij jullie aan. het is een beetje vroeg voor iets anders. mogelijk dat er na je ongesteldheid nog een beetje bloed is achter gebleven en dat het er nu uitkomt maar dat lijkt mij sterk. sterkte
bedankt voor de reacties heb er zaterdag nog de hele dag last van gehad op t laats was het bruin ook al sinds zaterdag raar buiksteken geen idee hoe een eisprong voelt dus mischien is dat t wel wewachten gewoon rustig af