wat is dit???

Discussie in 'De lounge' gestart door marline1983, 20 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Suzie83

Suzie83 Niet meer actief

Waarom heb je menstruatie opwekkers gekregen? Vind ik een beetje raar eigenlijk. Het voordeel van een spriraal is juist dat je niet ongesteld wordt.

Waarom dan de menstruatie weer opwekken?

En voel je de draadjes van je spiraal nog wel zitten? Sommige vrouwen verliezen onbewust de spiraal.

2. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    spiraal kan wel de oorzaak zijn, en bbz kan ook met een spiraal, net als dat je zwanger kunt raken als je spiraal niet goed zit...
    Wat zegt de HA?

3. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    pfff nou net gebeld eigenlijk moet je voor half 11 smorgens bellen
    de assistente begon al te zuchten ze zei van dit is aleen voor zaken di nietot morgen kunnen wachten ik zegik weet toch niet of dit dringent is of niet ander bel ik toch ook niet

zij wist het ook niet moet nu de gyn op bellen vragen wat ze ervan vinden

4. Alita

Alita Niet meer actief

hoelang heb je nu die spiraal, en heb je een koperspiraal want dan wordt je gewoon wel ongi hoor suzie83...

5. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Dat vind ik altijd zo raar he dat je alleen 's morgens voor een bepaalde tijd kunt bellen, net alsof je na die tijd niks kan krijgen..... En dan maar tot de volgende dag wachten? Raar mens dat ze dan raar gaat lopen zuchten. ;)

Ben benieuwd wat de gyn zegt.

6. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    ze gaat nu overleggen en zou ze me terug bellen

hoop zo dat het niks ernstigs is:(

7. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    nou ja zeg :$
    nou hopen dat ze snel terug belt
    misschien dat je op controle moet bij de gyn
    en dat je dan meer weet
    succes met wachten meid

8. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    met de koper spiraal moet je gewoon ongesteld worden

ik heb de spiraal sinds november
    en omdat ik niet ongesteldwerd gingen ze het opwekken
    ze dacht namelijk dat ik in de overgang zat

ja iid raar eerst kon je de hele dag bellen
    vooral met kids vind ik gewoon dat je de hele moet kunnen bellen voor vragen

9. lovelyme

lovelyme Fanatiek lid

12 jan 2009
    1.799
    8
    38
    Pff spannend hoor!! Hoop dat de gyn snel terug belt!

10. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    nou ze heeft me terug gebelt

ze dacht dat het gewoon oud bloed is dat er nu uit komt ik dacht dat dat niet kon omdat ik gewoon helderrood heb gehad

ze zegt kan zijn dat er een keer een adertje is gesprongen en dat nu het oude bloed eruit komt
    ik moest maar even een paar dagen aankijken of het minder wordt
    ze dacht ook dat het geen bbz is omdat de pijn steeds weer weggaat het lijkt een beetje op gewonen menstruatie kwaaltjes

mocht ik over een paar dagen nog steeds zwart bloed hebben
    en zo'n buikpijn moest ik contact opnemen
    als ik koorts krijg of zieker werd moest ik gelijk bellen

11. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Ben je nog onder behandeling bij de gyn? Dan zou ik die nog even bellen en je verhaal doen.
    Zeker met zaken als verklevingen enzo kan je niet voorzichtig genoeg zijn.

Raar trouwens van je huisarts. Vind dat ze je wel wat serieuzer mogen nemen.

12. anna123

anna123 Fanatiek lid

12 feb 2009
    2.021
    0
    0
    Nou...je wordt wel een beetje afgescheept hoor...je belt toch niet voor een bloedneus!
    Vind het altijd zo makkelijk van artsen dat ze zeggen, kijk nog maar een paar dagen aan....
    Pijn is pijn....
    Joh meid, als het vandaag niet minder wordt en je hebt echt serieuze pijn, zou ik vanmiddag weer bellen en zeggen dat je het niet aankan die pijn (oid) meestal mag je dan opeens wel snel langskomen.

Succes he!

x

13. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Wat een afscheperij... Ik zou gewoon de gyn bellen als ik jou was. Zou hier zeker niet nog een paar dagen mee rond blijven lopen.

14. Suzie83

Suzie83 Niet meer actief

Vind er niks raars aan dat je maar tot een bepaalde tijd kunt bellen. Ik werk zelf in een huisartsenpraktijk. Er is gewoon geen tijd om de hele dag maar de telefoon op te nemen. 100 andere dingen te doen.

En als het dringend is kun je wel bellen. Maar om een reguliere afspraak te maken die geen haast heeft vind ik het niet raar dat je niet de hele dag kunt bellen. Een huisarts is geen liefdadigheids instelling he. Dus als je als patient iets wil gaat het wel volgens de regels van de praktijk.

Al is het bij ons wel zo dat mensen smiddags ook nog de mogelijkheid hebben om te bellen. Maar dit is meer voor uitslagen enzo.

15. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    ik snap best dat ze daar een bepaalde tijd voor zetten maar er zit me hier toch een assistent..
    Kreeg rond 12 uur mn vingers tussen het luik van de zolder.. dus gebeld omdat het dik en blauw was en megaveel pijn deed..
    Reactie: "Sorry mevrouw, u had vanmorgen voor half 10 moeten bellen.. Morgenvroeg moet u maar even terugbellen"
    Uh:( sorry? ik weet toch niet 'sochtends dat is 's middags mijn vingers ertussen krijg?

16. Noushka

Noushka Fanatiek lid

2 feb 2008
    1.601
    12
    38
    overijssel
    Ik heb dit 1 keer gehad, precies zoals je beschrijft.
    Een paar dagen na me curretage (door miskraam) begon ik ook zulke steken te krijgen en erg te bloeden, dit werd op een gegeven moment ook echt zwart bloed met stolsels, en echt heel veel. Bleek dat er nog restjes in me bm zaten en dat me lichaam dat er dus uit wilde hebben.
    Echt zwart bloed lijkt me zeker niet goed, raar dat de assistente zo reageerd ;).

17. Tink

Tink Niet meer actief

Gewoon nog eens bellen als je je zorgen maakt!

18. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    het zwarte is inmiddels al minder en heb ook geen buikpijn meer gehad

maar met zulke vragen als wat ik had is het toch logisch dat je de huisarts even belt om te vragen of het normaal is

19. anna123

anna123 Fanatiek lid

12 feb 2009
    2.021
    0
    0
    Ja tuurlijk is dat normaal!
    Gelukkig wordt het al wat minder! Je schrikt toch!

x

20. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Als jullie dan 100 andere dingen te doen hebben dan snap ik in dat geval niet dat ze niet gewoon een vaste telefoniste inzetten die de hele dag achter de telefoon blijft zitten om de telefoontjes op te pakken. Ik zit er zelf ook weleens mee hoor, dat het irritant is dat het echt alleen maar vóór die bepaalde tijd kan.
    Waarom doen ze dat dan niet? :(

Deel Deze Pagina