wat is dit???

Discussie in 'De lounge' gestart door marline1983, 20 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Suzie83

Suzie83 Niet meer actief

Pfff, als ik de verhalen hier lees. Vraag me dan toch af of die meiden uberhaupt een opleiding gehad hebben.

2. Female24

Female24 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    2.595
    0
    0
    hahaha oke maar dat is natuurlijk weer een heel ander soort discussie wat hier op zp niet gewaardeerd wordt :D:p
    maar kan me goed voorstellen dat je zeer geiriteerd bent als je altijd al het gezeik over je heen krijgt...

3. Female24

Female24 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    2.595
    0
    0
    ja nou de alarmlijnmedewerker maakte het nog mooier toen hoor! mijn vader belde 112 maar die gast wilde niet eerder n ambulance sturen voordat ie mij gesproken had! maar ik was al zoveel bloed verloren dat ik nog amper kón praten! dus toen de ambulance er eindelijk was, was ik meer dood dan leven en al rond de 3 liter bloed verloren!

4. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

Nou moet ik wel toegeven dat we met veel assistentes zijn gelukkig. In totaal 5 en daarvan zijn er elke dag 3 of 4 aanwezig. 1 zit er dan achter de telefoon, de ander doet spreekuur etc en de ander doet de balie en de rest van de administratie. Als de ene assistente dan ook geen spreekuur heeft dan doen we met zijn 2en administratie en dat soort dingen. Als het druk is aan de tel komt er uiteraard iemand bij. Wij hebben 4 artsen. Het is een hele drukke praktijk en we hebben sinds kort zelfs een avondspreekuur.

5. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

Lijkt onze huisartspraktijk wel :D Hier kun je gelukkig ook gewoon de hele dag bellen. Zitten wel altijd 2 mensen.

6. Suzie83

Suzie83 Niet meer actief

Misschien ligt het ook een beetje aan de populatie van de praktijk. Bij ons is het niet te doen om de hele dag telefoon te hebben.

Hier wordt ook constant op de spoedlijn gebeld. Mensen zien hun eigen klachten snel als spoed. Ook als het gaat om keelpijn of 2 weken hoesten ofzo. Ook als we gewoon telefinisch bereikbaar zijn. Dus wat dat betrefd maakt het niet uit.
    We worden ook regelmatig door de ambulance dienst gebeld ivm met patienten die zelf onnodig een ambulance aanvragen :$.

Hiermee doelde ik trouwens niet op jou hoor Female24.

Maar goed, lekker of topic zo :D.

TS hoe gaat het nu met je?

7. namya

namya Niet meer actief

is het nou al bekend wat ts heeft??

heb niet alles gelezen

Deel Deze Pagina