hoi dames ik heb sinds ik wakker ben toch ZO'N pijn zo ong. 3vingers schuinboven mn navel, alleen rechts het kan de ukkepuk niet zijn want die komt pas tot mn navel zou het kunnen komen door wat ik gister heb gegeten?? ik had aardappel salade gemaakt en daar zat ook bos-ui en (pittige) cayenne -peper in misschien dat het niet goed is gevallen op een lege maag (heb voor de rest geen avondeten gegeten zat zo vol na de salade vanochtend wel een lekker broodje gezond gemaakt en een glaasje melk en zonet een banaantje) al 3uur lang houd het aan en gaat maar niet over niet na liggen/zitten buikje met olie maseren niets helpt lijkt me vroeg voor harde buik en dat schijnt te komen en gaan en dat het niet uren aanhoudt wat zou dit kunnen zijn, zou er iets mis zijn? heb afgelopen maandag nog de kleine gezien en alles was toen goed
Hoi hoi, Nou ik heb het ook al sinds zo'n 22 weken zwangerschap ben nu 28 weken. Alles wordt elke week gecontroleerd in t ziekenhuis en ze weten niet wat het is... wordt er soms echt gek van.. Helaas kan ik je niet vertellen wat t is dus ook niet geruststellen. Ik hoop dat t bij jou idd door t eten komt! Sterkte meid!!
Miss is het iets van bandenpijn, maar ik zou voor de zekerheid gewoon de vk bellen, als het zo'n pijn doet kun je beter het zekere voor het onzekere nemen en waarschijnlijk kunnen ze je gelijk geruststellen.
of toch je darmen... die zijn behoorlijk om hoog geduwd en kunnen een érg gemene pijn geven. Toevallig had ik het van de week tijdens m'n werk. Duurde ongeveer 2 uur (lekker als je les staat te geven) , maar de pijn bleef nét te verdragen gelukkig. Ik heb ook weleens gehad dat ik niets meer kon door pijn in mijn darmen, bijna dubbelklapte als het ware... ontspannen met een warme kruik wilde hier nog weleens helpen..
is bandenpijn dan zo hoog??? echt zo 3 4 vingers hoger als mn navel en het kindje komt maar tot mn navel dacht er ook aan maar vond het daar te hoog voor (niet dat ik er veel van afweet ) tis mn eerste zwangerschap dus weet het allemaal niet zo goed