Is deze test positief of verbeeld ik me dat?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Nienie, 17 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nienie

Nienie Actief lid

26 sep 2009
    128
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kunnen jullie me helpen? Is dit een positest of verbeeld ik me dat?

Ik ben gewoon aan de pil en er is nog nooit een stopweek niet geweest. Ik slik heel trouw de pil, maar een week of 5 geleden waren mijn darmen nogal van streek en heb ik veel last van diarree gehad. 3 weken geleden heb ik seks gehad, zonder condoom, aangezien ik aan de pil ben. Vorige week had ik ongesteld moeten worden, maar dat is niet gebeurd. Afgelopen maandag moest ik weer met de pil beginnen, dus heb ik ook gewoon gedaan. Toch voor de zekerheid een test gedaan en dit is het resultaat.

PLEASE HELP!!!!

2. Gonca

Gonca Bekend lid

27 okt 2009
    743
    0
    0
    Dikke Positiefff !!!!!!!!!!!!!!!!!! gefeliciteerdddddd !!!!!

3. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

Lijkt me inderdaad ook positief.
    Gezien je aan de pil bent/was durf ik alleen voorzichtig gefeliciteerd te zeggen ;)

Die pil zou ik overigens wel opzij leggen op dit moment!

4. shenoby

shenoby Niet meer actief

ja die is echt wel positief.
    hoe sta je er tegenover?

5. Nienie

Nienie Actief lid

26 sep 2009
    128
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zoals je aan het tijdstip kunt zien, ben ik best wel geschrokken. Kan dr niet van slapen.. Ga morgenochtend nog een test doen en even langs de huisarts. Maar heb geen idee wat ik er van moet denken.

Ik ga er pas over nadenken, wanneer de huisarts oid het heeft bevestigd. Tuurlijk is het een wonder dat iemand zwanger mag worden, maar als ik heel eerlijk ben had t bij mij nog wel even wat langer mogen duren..

6. Mama Larissa

Mama Larissa Fanatiek lid

11 aug 2009
    3.946
    1
    0
    Mama zijn en 3 dagen per week werken
    Noord-Holland
    Ik zou ook zeggen dat je test positief is. Maar het is wel een idee om dit nogmaals met ochtendurine te testen, want het zou ook vals positief kunnen zijn. Aangezien je aan de pil bent begrijp ik dat het niet helemaal zo in de planning zat, maar ben je er wel blij mee? Sterkte!

7. Nienie

Nienie Actief lid

26 sep 2009
    128
    0
    0
    NULL
    NULL
    Aan de ene kant natuurlijk wel, want het is een zege om zwanger te mogen worden. Maar aan de andere (en op dit moment) veel grotere kant niet.

Ik heb geen relatie, de jongen in kwestie en ik hebben 2 weken wat gescharreld, maar dat is nu over. Daarbij komt dat hij nu in Rusland aan het werk is tot halverwege mei. Dus kan t m ook niet vertellen. Vind ik ook zo lullig, t even over de tel te vertellen en hij kan dr geen kant mee op.
    Heb vanaf gisteravond 23.00 tot net mn plas opgehouden, omdat ik wist dat ik toch niet zou slapen. Net weer een test gedaan (zit dus 8 uur tussen de twee plasbeurten), en die geeft hetzelfde weer als die van gisteravond. Dus ga zo de huisarts bellen en dan zie ik wel verder..

8. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.825
    19.149
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Zelfs op deze donkere foto zie ik een streep. Ook een lichte streep is een positieve test. Maar als je inderdaad een week over tijd bent, zou ik in de meeste gevallen toch een wat donkerdere streep verwachten.
    Je huisarts kan precies de hoeveelheid hcg in je bloed meten. Eventueel kan hij dat na een week nog eens doen om te zien of er echt een toename is.

9. nony

nony Fanatiek lid

4 mei 2007
    3.308
    241
    63
    nh
    Ik zie toch ook echt een streep, welke test heb je gedaan?

10. Tutsje

Tutsje Bekend lid

5 okt 2009
    603
    0
    0
    Friesland
    Hier zie ik ook duidelijk een streep, succes bij de HA, en gefeliciteerd.

11. wianhalu

wianhalu Niet meer actief

nienie... wat een vervelende situatie zeg! Een kindje is natuurlijk geweldig maar voor jou idd niet in de ideale omstandigheden.
    Als ik je test bekijk zeg ik ook zeker positief!
    heel veel succes deze periode!

12. Nienie

Nienie Actief lid

26 sep 2009
    128
    0
    0
    NULL
    NULL
    Die kruidvattest met pipetje.

13. Nienie

Nienie Actief lid

26 sep 2009
    128
    0
    0
    NULL
    NULL
    Iedereen bedankt trouwens voor de reacties :) Heb vannacht ook anderhalf uur met mn beste vriendin aan de telefoon gehangen, steeds maar weer foto's sturen en dan discussiëren. Wij zagen ook allebei de streep, maar je probeert dan toch excuses te bedenken he..
    Stiekem hoop ik op een valspositieve test, maar ik ben er bang voor. Zal straks wel even posten hoe het bij de HA is geweest..

14. Siri

Siri Fanatiek lid

16 mrt 2010
    1.600
    1
    0
    Medisch
    Noorwegen
    Tja, de meeste mensen op dit forum zitten vurig te hopen op die 2e streep, maar ik kan me voorstellen dat jij in jou situatie die streep liever niet had gezien....;)

Heel veel sterkte bij de huisarts en laat ons weten hoe het ging en hoe je je voelt
    Sterkte

15. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    als je je dat verbeeld dan ben je gek:p hehe dat is positief zwanger !!!

16. Kiwi08

Kiwi08 Fanatiek lid

30 okt 2008
    1.169
    0
    0
    ik zie ook een streep.. dus vanuit hier ook een voorzichtige gefeliciteerd! al had je die streep leiver iets later gezien...

succes zo bij de ha.

17. Poemelke

Poemelke Fanatiek lid

31 aug 2009
    1.341
    0
    0

18. Alita

Alita Niet meer actief

Jeetje meid....wat een situatie. Maar goed jij bent hartstikke zwanger hoor!
    ik snap het helemaal dat je er eigenlijk niet op zit te wachten vooral omdat je pil slikte enz...komt waarschijnlijk door je diarree dat de pil niet goed heeft gewerkt.
    Maar goed het moest nu eenmaal zo zijn meid...wil je toch feleciteren!!!

Sterkte ermee.....

19. MissT

MissT Niet meer actief

Heey meid,

Ook ik zie de streep en denk toch echt dat je zwanger bent!
    Heb jou verhaaltje ook gelezen, en het is niet de ideale situatie waarin je zit :(.
    Ik hoop toch dat je er van kan genieten, want het is écht een wondertje wat nu (waarschijnlijk) in je buik zit.

Laat je even weten hoe het was bij de HA!?
    Succes!!

20. Mistique

Mistique Fanatiek lid

7 mrt 2010
    1.053
    0
    36
    Ik zie ook een streep. Ben benieuwd wat de ha zegt, sterkte en alvast gefeliciteerd!

Deel Deze Pagina