dikke kont

Discussion in 'Zwangerschap' started by mama van chayenna, Apr 28, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mama van chayenna

mama van chayenna Bekend lid

Jun 25, 2009
    843
    24
    18
    Female
    Hallo beetje rare titel, maar nu zit ik net thuis komt een vriendin langs , zegt ze ineens wat heb jij een dikke kont gekregen:$

Nou het maakt me natuurlijk niet uit dat ik een vollere kont heb gekregen want je krijgt er iets moois voor terug, maar toch het maakt je een beetje onzeker.

Wou het even kwijt

liefst

2. Zomerbloem

Zomerbloem Niet meer actief

Wat heb je geantwoord? "Maar nog niet zo groot als die van jou?" :D
    Sorry, is beetje gemeen van mij!

Maar is het jezelf of je vriend/man ook opgevallen??
    Maak je je er heel druk om??

Ik vind het alleen zo jammer dat als je zwanger bent, mensen vinden dat ze alles tegen je mogen zeggen. Alsof je dan gemeengoed bent en de opmerkingen je niets doen.

3. patty1989

patty1989 Lid

Oct 8, 2009
    55
    0
    0
    verzorgende
    Omgeving Helmond
    Ohja zo'n opmerkingen krijg ik hier ook naar mijn hoofd gegooid. Ik stond onder de douche: Vriend was met zijn handen aan het gebaren dat ik een dikke kont heb : zegt ie : goh het wordt echt steeds groter :$ . Gelukkig kunnen we er samen om lachen :D.. Maar als andere mensen het tegen mij zeggen dan trek ik het mezelf echt aan. Goh wat ben jij veel aangekomen zeggen ze of goh jij draagt je kindje echt helemaal in de volle rondte..
    Nou fijn mensen bedankt denk ik dan! Mag ik aub ook gewoon even zwanger zijn? irritant al die opmerkingen he..:(

4. Kelleyy

Kelleyy Niet meer actief

Bij mij maken mensen opmerking over me voorgevel..
    En me vriend elke dag eigenlijk..
    "Jemig, doet dat geen pijn man die ballen" HAHA:D

5. Vanilla

Vanilla Fanatiek lid

Jul 10, 2006
    1,373
    0
    36
    Ach joh, mijn vriend vroeg een poosje terug zelfs of de baby toevallig in mijn kont zat :D Ik kan er wel om lachen hoor... Ik was altijd behoorlijk slank (34-36) maar tegenwoordig vind ik zelf toch ook dat ik een behoorlijke kont heb... Tja, niets aan te doen hoor, zal vanzelf wel weer goed komen. (hoop ik)

6. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

Jul 14, 2009
    13,173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    Tja, ik heb ook een heerlijke heup/billenpartij gekregen... maar goed, van de zomer wat in de jurkjes e.d. en dan hopelijk tegen de herfst dat de spijkerbroekesn weer gaan passen :)

7. Emma27

Emma27 Actief lid

Aug 11, 2009
    142
    0
    0
    Cuijk
    Mijn opa vanmiddag: Zoooo jij bent dik! groeit goed he.. ik: nou dat zeg je toch niet!!

8. brit76

brit76 Actief lid

Apr 29, 2009
    379
    7
    18
    Ja heel herkenbaar! Ik sta voor de klas en wat ik zo leuk vind is dat kinderen zo open en eerlijk zijn.... behalve als je zwanger bent of net bevallen:D!

zwanger:
    -juf jij mag geen koekjes meer eten je bent al zo dik
    -juf je hebt dikke billen
    -zit er echt wel een baby in jouw buik? (nee een giraffe zei ik, kind keek even alsof dat echt zo was ha ha)

bevallen:
    -jouw buik is nog dik
    -jouw buik is weer dikker aan het worden
    -jij hebt een baby in jouw buik
    -maakt niet uit hoor juf dat is zo als je net een kindje gekregen hebt

Gelukkig kan ik er wel om lachen, maar als volwassenen dit zouden zeggen....

Oh en ja helaas, heb ook erg dikke billen gekregen, ben in totaal 19 kilo aangekomen moet er nu nog 7 van weg zien te werken. Doe er geen moeite voor maar let wel op wat ik eet.

9. mama van chayenna

Jun 25, 2009
    843
    24
    18
    Female
    nou me vriend zeg alleen van wat hebje toch lekkere billen gekregen, maar als die opmerkingen, maar ben blij dat ik het hier neer kan zetten nu kan ik er een beetje op lachen, heerlijk al die zwangere vrouwen ondermekaar doet me zo goed als je de reacties hier leest van andere.

10. tukker

tukker Fanatiek lid

Dec 1, 2009
    2,980
    17
    38
    laats een collega. als je niet zou weten dat je zwanger bent dan zul je gewoon denken dat je dikker bent geworden:x.

nu ben ik af en toe onzeker over mijn buik, want hij is nog steeds niet echt zwanger strak gespannen zeg maar...
    als ik sta is het een zwanger buik, maar als ik zit is het voor mijn gevoel een mega zwemband:)!

11. Esma

Esma Bekend lid

Ik kreeg zelfs een keer een opmerking van een nicht van mij, zij is 3 a 4 keer zo dik als ik, maar bij haar zie je niet dat ze zwanger is, omdat ze van nature al mega is.
    Ik antwoordde nadat ze het me tig keer had gezegd: nou meid, zo dik als jij word ik in ieder geval niet. Ik had wel spijt dat ik dat zei, maar het moest er echt uit. Ze reageerde overigens niet.

12. sebasel4a

sebasel4a Fanatiek lid

Dec 23, 2009
    1,000
    0
    36
    NULL
    NULL
    Gewoon zeggen aan die kont kan ik straks wat doen. Aan je kop niet!! Zijn ze gelijk uitgepraat.

13. Sylvia29

Sylvia29 Fanatiek lid

Jan 2, 2010
    1,996
    0
    0
    hihi, bij mij gingen ze zaterdag op een feest naar mijn vriend om te vertellen dat zijn vriendin dikker geworden was.
    En hij had zoiets van JA DUH er zit nog een mensje in hoor.

Ow...ow...dat zou je ook niet zeggen dan :(

Mijn vriend zegt regelmatig lachend joh je billen worden groter, waarop ik zeg nou ik ben 4 kg aangekomen, als die allemaal naar mijn billen zijn gekropen heb ik weinig baby he ;)

Moet wel zeggen dat die positiekleding niet erg afslankt :S

14. annette08

annette08 Bekend lid

Nov 23, 2009
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hahaha.. ook hier staat er ineens een behoorlijke kont op... Zie hem ook echt voorbij 'wippen' als ik langs een etalage loop... Gelukkig wordt mijn buik nu ook groot, ben een poosje echt uit verhouding geweest met twee enorme borsten en twee hele dikke billen :)
    Manlief vindt het prachtig!

15. leyshena

leyshena Fanatiek lid

Jan 2, 2010
    1,959
    0
    0
    helpende niveau 2 in opleiding
    midden nederland
    vinden mannen niet erg hoor hahahaa

16. Fleur81

Fleur81 Actief lid

May 2, 2009
    281
    0
    0
    Parttime aan het werk en fulltime thuis ;)
    Zuid-Holland
    haha, hoe vaak ik die opmerking niet naar mijn hoofd heb gekregen! En inderdaad, als je zwanger bent denken mensen echt dat ze alles tegen je mogen zeggen! :$

Laatst had ik idd bij een vriendin de neiging om te zeggen: maar bij mij gaat die kont er na mijn zwangerschap weer af, bij jou is ie al jaren permanent aanwezig :D Maar niet gedaan hoor, hihi, maar vrolijk word je er niet van! Ik zie en merk zelf ook wel dat ik inmiddels 17 kilo ben aangekomen, heb ik die opmerkingen niet voor nodig :x

Gelukkig vind mijn vriend me wel nog prachtig, zegt ie ook regelmatig. Dat maakt het voor mij alweer helemaal goed ;)

17. lieni44

lieni44 Fanatiek lid

May 13, 2008
    1,070
    1
    0
    juffie
    Regio amsterdam
    ik werd gisteren uitgelachen dat ik op een worst leek...

make my day!!!!

ik draaide me kop om en zei niets
    achteraf had ik wel mijn opmerkigen klaar.. maar te laat...

ik weet dat ik niet mag zeuren en ben me bewust van het wonder in mij... maar ik baal wel dat ik zo mega wordt.
    ik sta op knappen voor mijn gevoel en ik moet nog 15 weken:$...

snap ook niet waarom iedereen wat moet zeggen alsof ik geen spiegel heb...

mijn pufmevoruw zei dat ik maar moest zeggen dat ik gewoon veel energie op sla....:D

18. mama van chayenna

Jun 25, 2009
    843
    24
    18
    Female
    ja idd ja, ja zo stom ik klap altijd dicht en dan wil ik een boel zeggen maar komt er niet uit:)

19. junior1

junior1 Bekend lid

Feb 21, 2010
    649
    1
    18
    Ik hoor ook vaak vrouwen elkaar complimenteren dat ze van achteren niet zwanger lijken. Dan doen ze het goed! Dan schijnt een prestatie te zijn. Dus als je wel in de breedte groeit, dan klopt er iets niet?

Word er inderdaad ook een beetje onzeker van... Ben nu ongeveer 1 kilo aangekomen maar heb niet echt het gevoel alsof ik er veel aan kan doen...

20. corina83

corina83 VIP lid

Sep 10, 2009
    6,038
    0
    36
    Female
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    Hahaha ik krijg dah te horen van mn man.. dat ik een dikke kont krijg, bijv als ik savonds nog even 2 boterhammen eet..
    Maar ja waarvan heb ik een dikke kont dan?? ben alleen maar afgevallen tot nu toe..

Share This Page