hoihoi... ik heb een vraagje aan de zwangeren onder ons; voelden jullie eigenlijk iets rond de innestelling? Als je even terugdenkt nu je zwanger bent, waren er toen misschien opmerkelijke verschijnselen? zoals een steek in de buik of... hoor graag van jullie, Groetjes iris
Dag Irisje ik had nergens last van sorry kan je niet helpen,ik hoop dat je snel weer zwanger bent ik heb wel een heel vol gevoel ik heb geen trek en zit heel snel weer vol ook misselijk. Oja een hoofdpijn. Ik hoop dat je er toch wat aan hebt. groeten jennie72
hoi jenny wat super voor je dat je gewoon weer heerlijk zwanger bent.nogmaals gefeliciteerd! Toen ik de miskraam kreeg voelde en zag ik de zwangerschap uit mij glijden en op de een af andere manier begin ik me vanaf gisteren weer zwangerder te voelen. raar hè veel liefs irisje
Hoi Irisje bedankt voor je felicitatie en misschien ben je weer zwanger? ik hoop het voor je en duim met je mee! veel succes jennie72 genietend
ik voelde alleen steken in mijn buik en liezen. thats it! ik heb maar 1x hoeven spugen dus niks opmerkelijks. nog 6 daagjes w8 meid dan weet je meer. mijn duimen draaien voor je
Ik zelf denk dat ik de innesteling heel erg goed heb gevoeld. Ongeveer een week voor mn ongi (kan ook een paar dagen langer zijn geweest) had ik heel erge buikpijn, mn vriend kon m nog niet eens aanraken, anders ging ik echt door de grond. Ik heb daar denk ik 3 á 4 dagen echt last van gehad. Het enige wat echt hielp was zwemmen, of in ieder geval in het water liggen. Toen kreeg ik op mn NOD echt het gevoel dat ik ongi moest worden, maar helemaal niks, nakkes, nada. En nu ben ik al 7 weken zwanger... Liefs, Duveldraakje
hoihoi... Toen ik zelf zwanger was had ik rond mijn innesteling frapant veel afscheiding en daarna een soort krassend of schrapend gevoel in mijn buik. groetjes iris
hallo ik heb heb een kleine innestelingsbloeding gehad ik had daarbij geen krampen alleen wat rozige afscheiding bij het afvegen het is heel anders dan je menstruatie
Sorry niks van gemerkt. Ik kreeg pas ruim een week na de innesteling een vermoeden dat er iets gaande was, vlak voor mn NOD.
Ik had de 2 weken voordat ik mijn menstruatie verwachtte al klachten alsof ik al zou gaan menstrueren. Ik ging er dan ook helemaal vanuit dat ik niet zwanger zou zijn! Maar gelukkig bleek het toch zo te zijn!
Ik had enorme krampen rond innestellingsdag en rond de nod en daarna werd ik gewoon niet ongesteld (terwijl ik dacht het te worden)