Wat is dit?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Sylvia29, 26 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sylvia29

Sylvia29 Fanatiek lid

2 jan 2010
    1.996
    0
    0
    Ik heb een onwijs gespannen gevoel in mijn buik, zo afentoe kramp en denk maar dat ik moet poepen (ow volgens mij moet ik nu echt, brb) ok dus niet echt....

Smakelijk onderwerp trouwens.

Mijn buik voelt niet prettig, en ben misselijk.

Misschien ben ik iets te druk geweest vandaag, met sjoppen voor de babykamer, maar het voelt zo raar, is dit nou wat ze noemen een harde buik?

2. druppel

druppel Actief lid

24 okt 2009
    218
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hmm een harde buik trekt na een minuutje of wat wel weer weg, misschien indalings weeen maar ik ben geen expert maak het allemaal ook voor het eerst mee.

Sterkte

3. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    So druppel jij was vroeg wakker.

Weer niet wat het is maar je hebt wel al in ziekenhuis gelegen toch? Ik zou de vk gewoon even bellen..

4. Sylvia29

Sylvia29 Fanatiek lid

2 jan 2010
    1.996
    0
    0
    Ik heb nog steeds geen idee wat het nou was hahaha, maar ben lekker rustig gaan slapen en nu is het helemaal over.

Gek, hoeveel ondefineerbare dingetjes je mee maakt tijdens een zwangerschap.

5. douglas84

douglas84 Fanatiek lid

17 jun 2008
    1.677
    0
    0
    Drenthe
    ik had van de week ook voor het eerst een harde buik. dat was echt of je een voetbal had ingeslikt, voelde hard aan en huid stond gespannen. had teveel gedaan die dag, kreeg het een beetje op mijn heupen met de babywas enzo.

Maar heb sinds de laatste dagen ook een erg drukkend en benauwd gevoel op mijn buik, borst en hals. Hierdoor licht misselijk. Tevens ook erg last van darmkrampen en heel veel naar het toilet voor grote en kleine dingetjes!! Dacht misschien komt het door de warmte en omslag van het weer ofzo. Drink wel goed en blijf ook netjes eten. Geef het dinsdag wel weer even bij de vk aan.

6. Canna

Canna Actief lid

20 apr 2009
    271
    0
    0
    Zoetermeer
    Een harde buik die na een minuutje wegtrekt? Dan heeft mijn buik het verkeerde boek gelezen denk ik ofzo, want bij mij kan dat rustig een middagje duren hoor! En dat was 10 weken geleden ook echt al zo, vooral als ik teveel had gedaan. Dus zo 'klinkt' het voor mij wel, maar je weet, bij twijfel,....

7. Sylvia29

Sylvia29 Fanatiek lid

2 jan 2010
    1.996
    0
    0
    Canna ik denk dat dat het inderdaad was, gisteren de prenatal onveilig gemaakt maar voelde op een gegeven moment ook dat ik over mijn grens heen ging, erg dom maar ja...de waarschuwing is iig wel aangekomen en mijn vriend is nu alleen de wieg aan het ophalen.

Ik ben zooooo benieuwd :D

Deel Deze Pagina