Hoi meiden, ik lees zo ontzettend veel dat veel vrouwen tijdens hun zwangerschap een super hoge seksdrive hebben. Nu word ik daar soms een beetje onzeker van omdat ik dat niet heb Het is niet helemaal weg, maar juist minder dan voor de zwangerschap. Mijn vriend heeft er overigens alle begrip voor. Nu vroeg ik me af of er meer meiden zijn die juist een wat lagere seksdrive hebben tijdens hun zwangerschap, net als ik? Alvast bedankt voor de reacties!
Als vriend/manlief er geen punt van maakt is het toch ok? Komt helemaal goed! Geen zorgen meis. En héél veel vrouwen hebben dit alleen wordt dat minder gemeld dan het tegenovergestelde.
Hier ook een libido standje -1000 Maar ik doe het nog wel 1x in de week..voor hem en ook wel een beetje voor mezelf..anders voel ik me helemaal zo'n broedkip die niks ken
hier de hele zwangerschap al lager. Voornamelijk door manlief die bang is dat de beeb er iets van merkt, of iets bij mij verkeerd doet. Heeft bij ons ook tijdje geduurd voor we zwanger waren en moest daarom erg veel verplicht vrijen. Deden het dan soms anderahlve week elke dag. Nu echt veel minder en de laatste weken ben ik ook erg gespannen tijdens de seks dus lukt het ook niet echt. wil het lukken moeten we er echt beide lang de tijd voor nemen om te ontspannen. Gelukkig hebben we er beide geen moeite mee, komt straks wel weer. We compenseren door lekker veel te knuffelen en tegen elkaar aan te kruipen!
hier ook hoogm erg laag. Met name omdat ik zoooo moe ben. Als mijn hoofd het kussen raak wil ik alleen nog maar slapen, haha. Ach het gaat vanzelf over.
Hier ook minder, terwijl het bij mijn eerste juist meer was. Komt vast weer goed als alle hormonen weer normaal doen en jij weer lekker in je lijf zit. Bij mij komt het volgens mij vooral door algeheel gebrek aan energie + me een dikzak voelen. Nog even doorzetten.
Hier ook hoor, m'n buik begint steeds meer in de weg te zitten en m'n hele lijf is veel gevoeliger, dus het gebeurt gewoon minder. We knuffelen wel veel, gelukkig, dat is heerlijk.
Ik heb er ook geen behoefte aan hoor! Is al veel als we het 1 keer in de 2 a 3 weken doen! hihihi. Mijn vriend die houdt zich eraan vast dat het nog komt Dat leest hij overal.. Maar denk het niet Wordt steeds minder...
Nou ik vind het fijn om te lezen dat ik niet de enige ben die last heeft van een lager libido! Ik heb er ook alle vertrouwen in dat het wel weer goed komt