beste verloskundige ik was gestopt met de pil op 14 maart 2010 daarna kreeg ik zoals gewoonlijk bij de pil mijn ontrekkingsbloeding de zogenaamde stopweek op 19 maart 2010..op 18 april 2010 kreeg ik mijn eerste natuurlijke menstruatie en toen raakte ik zwanger..bij mijn eerste echo op 14 juni waar ik dus 8 wkn zou moeten zijn vanaf de eerste dag van me laatste menstruatie bleek de embryo veel jonger dan 8 wkn en kon de computer het niet berekenen..ze ging ervan uit minder dan 5 wkn..er was wel een dooierzak,zwangerschapsring,vruchtwater en embryo aanwezig en levensvatbaar volgens haar..zou op 5 juli nog een keer de echo herhalen..tot vannacht kreeg ik helder bloedverlies tot nu toe nog steeds en deed de spoedecho om kwart voor 4 vandaag en toen kon de computer het wel berekenen dat dus op 5 wkn kwam maar geen hartactie aanwezig was (vond ze nog te vroeg) ik moest dus afwachten tot volgende week..maar haar gevoel zegt dat het geen goede zwangerschap is,maar dat is dan afwachten zegt ze wat denken jullie zelf? komt het nog goed? of moet het ergste nog komen
hoi, ik vrees helaas voor je dat het niet goed zit. Je hebt bloedverlies en op de spoed-echo zou je toch echt een flinke groei hebben moeten zien tov de vorige keer. Sterkte! Mirjam
helaas is het inderdaad niet goed en heb ik een miskraam..jammer en niets aan te doen.. nog bedankt voor je reactie