Ik ben vandaag 4 dagen overtijd. Afgelopen zaterdagavond dacht ik dat het begonnen was. Harde buiken om de 8-10-12 min maar om 2.00 uur stopte het. Als er woensdag nog niks is moet ik terug op controle bij gyn en aan de ctg liggen. Hier heb ik afgelopen vrijdag ook al aangelegen, er was toen wel al wat activiteit, en ik heb 1 cm ontsluiting. Ben van mijn eerste 1 week vroeger bevallen, dus heb nu voor het eerst het gevoel dat ik echt zit te wachten.. Wie nog meer overtijd en meekletsen?
Ik ben ook overtijd, 6 dagen inmiddels. Vandaag controle vk en morgen of morgen naar de gyn om te kijken hoe verder. pffff, en dat met zo'n weer!!
same here! veel harde buiken, ook pijnlijk. Nu nog hopen/ duimen dat het snel regelmatig wordt en doorzet
Ik sluit me ook aan... inmiddels 9 dagen overtijd en begin het wel zat te worden. Morgen naar zh voor ctg, echo enz. Soms lijkt de bevalling te beginnen, maar het zet steeds niet door, erg vermoeiend. En dan ligt ook nog de oma van mijn man op sterven, zal het einde van de week niet halen. Rare tijd, dit.