Toen ik zwanger was van mijn zoontje had ik voor mijn NOD al helemaal het gevoel dat ik zwanger was, ik voelde me namelijk echt niet alsof ik ongi ging worden. Wat ik precies voelde waardoor ik dat dacht weet ik eigenlijk niet. Heb toen wel een test gedaan, maar was voor mij eigenlijk niet nodig, ik wist het gewoon. Ik ging er daarom vanuit dat het bij een eventuele volgende zwangerschap weer zo zou gaan, dat ik het zonder test wel zou weten. Nu ben ik enkele dagen overtijd, maar mis het gevoel zwanger te zijn. Ik heb gewoon het gevoel ongi te gaan worden. Morgen wil ik testen. Was het 'zwangere gevoel' bij jullie bij iedere zwangerschap gelijk?
Nee. Bij de eerste zwangerschap pas na NOD denken.. ow misschien eens testen (was wel emo). Bij de 2e zwangerschap had ik het gevoel dat ik het meteen de dagen er op merkte. Al misselijk, zere borsten en moe. Dit heb ik nog steeds. Ik testte al voor 3 weken positief.
Ja, was wel gelijk, ik merkte er namelijk helemaal niks van. Was vorige keer na 2 rondes zwanger en had geen kwaaltjes ofzo, en nu ben ik zelfs na 1 ronde zwanger, en had het ook echt niet door, behalve uitblijven van de ongi natuurlijk.
bij mijn dochter en bij de mk wist ik ook voor mijn nod gewoon zeker dat ik zwanger was. Bij mijn zwangerschap nu had ik dat helemaal niet, was ook helemaal in shock dat de test posi was want had dat echt niet verwacht!!!
Bij dochter wist ik het al op dag 17. Bij deze wist ik het pas bij 6 weken. Ik had 2 hele lange cyclussen en heb gewacht met testen tot ik ver over de langste cyclus zat. Dus hier heel verschillend!
Bij de 1e zat ik er een beetje op te wachten (ahum, in ronde 3) en voelde ik al vanalles en bij de 2e verwachtte ik het nog helemaal niet en voelde dus ook niks, omdat het pas de 1e ronde was...maar het was meteen raak!
ik ben nu zwanger van mijn tweede kindje, ik merk er nu veel meer van, ik kwam er nu ook achter doordat ik juist erg misselijk was, geen eten binnen kon houden, mijn borsten doen echt vet veel pijn, last van mijn onder rug... bij de eerst had ik dat allemaal niet, misschien komt het ook wel, omdat ik nu gewoon aan de pil was en toch zwanger werd, ben nu dus ook gestopt met de pil, dat alles weer "normaal" wordt en je alles dus extra voelt.... ai ai ai ....
Bij de eerste 2 was ik misselijk kwam er pas achter dat ik zwanger was met een week of 8 omdat ik misselijk was en pijnlijke borsten had. bij de 2de ook misselijk en pijnlijke borsen nou bij de derde nergends last van. wel bij alle3 moe.
Bij de 1e wist ik het pas met 6 weken omdat me moeder zich afvroeg of ik wel ongi was geweest omdat we het altijd tegelijk waren thuis. Bij de 2e geen kwaaltjes gehad getest op me NOD. Pas toen het kon schoppen kreeg ik last van kwaaltjes enz. En voelde ik me pas echt zwanger. Duurde lang want de kleine lag achter.... Bij de 3e een meisje was ik na me eisprong echt kotsmisselijk en dat ben ik eigenlijk nooit dat het niet kon missen, en jahoor een week voor me NOD al een positieve test en tot de 18e week misselijk geweest bleghhhh...... succes!!
Bij de 1e was ik vanaf 4,5 week zooooo misselijk, kon niks binnen houden. Maar nu zwanger van de 2e en gelukkig nog geen misselijkheid te bekennen. Maar dat zal vast wel veranderen Maar voor de rest ben ik ontzettend moe.
Hier min of meer hetzelfde. Bij de eerste alleen wat gespannen borsten rond m'n NOD. Nu eigenlijk helemaal nergens last van. Dus aan m'n kwaaltjes kon ik zeker niet voelen dat ik zwanger was, moest wel een paar keer testen om het echt te geloven...
Tja bij de 1e dacht ik dat ik ziek was .. hihi Onze dochter is dan ook een cadeautje !! Bij de mk en deze zwangerschap wist ik zeker dat ik zwanger was zonder te testen ...
Hier bij mijn 1ste zwangerschap helemaal niets gemerkt pas een test gedaan nadat ongi uitbleef en nu bij de 2de merkte ik het al een week voor NOD en daarom ook 4 dagen ervoor getest en toen al positief. Ben nu ook veel meer moe en heb veel minder eetlust. Liefs Joy
bij ze alledrie dacht ik zwanger te zijn en klopte dit ook. Zelfs toen een test negatief uitgaf wist ik het nog steeds heel zeker. ik weet alleen niet meer hoever ik het van te voren wist