De titel zegt het al, ik voel me de laatste dagen niet helemaal fit. Vanaf wk 14 tot wk 20 was ik zo fit als een hoentje. Echt nergens last van. De laatste dagen is dat alleen aan het veranderen, misschien is het heel normaal maar toch maak ik me een beetje zorgen. Ik heb 's avonds en 's ochtend nu regelmatig in een band steekjes over mijn onderbuik. Verder voel ik me vooral 's ochtends niet lekker. Ik heb dan geen buikpijn of hoofdpijn oid maar voel me slap, lusteloos en ongemakkelijk. (ookal heb ik voldoende gegeten) Ik merk dat ik me daardoor ook minder op mijn werk kan concentreren. Als ik nu uit mijn werk thuis kom en op de bank ga liggen is dat echt een verlichting.... Hoort dit er gewoon bij? Ik vind het zelf namelijk al redelijk vroeg..... En misschien maak ik me ook wel zorgen om niks maar toch...
Ach ja heel herkenbaar! kom je net lekker uit die energievolle weken en dan krijg je ff een dipje Maar bij de meeste komt de energie weer terug hoor! bij mij gelukkig nog steeds. Let wel goed op je ijzer enz want daar kan je ook moe enz van worden als je dat tekort hebt.
Ook hier heel herkenbaar.. Al heb ik er pas sinds een week of 2 a 3 last van. Daarvoor voelde ik me ook al weken kiplekker, maar ik zou nu wel de hele dag kunnen slapen, zo kapot ben ik. Maar komt ook omdat ik 's nachts minder goed slaap omdat die kleine zo druk is 's nachts.. Nou goed neem gewoon lekker je rust meid, wanneer je kunt. Je hebt 't hard nodig. Liefs!
Thnx voor jullie reactie. Die ijzer is trouwens wel een goeie aangezien ik geen vlees eet! Dat ik daar niet eerder aan gedacht heb!
hier ook bekend. Leek of mijn energie geen grenzen had, tot de temperatuur opliep, ik minder lekker sliep en op een gegeven moment veel last kreeg van harde buiken, vermoeidheid etc etc. Moest van de verloskundige rustiger aan gaan doen en nu ik dat ook doe, merk ik dat het beter gaat. Heel langzaam. Probeer goed naar je lichaam te luisteren. Je levert een topprestatie! en die kleine is gewoon belangrijk genoeg om even toe te geven, goed uit te rusten. Bovendien, je moet nog een heel eind en aan het einde nog de grootste prestatie. Succes
Als je dat zeker wilt weten kun je bloed laten prikken om na te kijken hoe het is met je ijzergehalte
Haha, ja dat weet ik! Heb ik al vaker laten doen. Ik hou het even in de gaten en leg het dan, over 2 wkn, bij mijn volgende bezoek aan mijn vk voor.