Zoals nu heb ik nog steeds geen zekerheid van of ik nu wel of niet zwanger ben, (volgens een helderziendew wel), maar kan ik zoals nu al wel testen? bijvoorbeeld? Als ik een cyclus heb van 30 dagen ben ik overtijd maar als ik een cyclus heb van 60 dagen niet over tijd...... ik snap er niksnie meer van.... Heb volgens mij ook wel allerlei symptomen (zie mijn history). Huoden nog steeds aan en af en toe nu ook steken in mijn borsten. Heel raar! Hopelijk kan iemand mij een klein beetje helpen of advies geven. Kus Swiggy
dat ligt er idd aan of je je ei al hebt gehad en hoelang je cyclus duurt.. en helaas kunnen de zw klachtjes ook bij een naderende ongi horen.. meestal kun je ongeveer 14 dagen na je ei een positest verwahcten.. maar soms kan het ook eerder of later zijn.. als het maar NA je ei is.. zelf heb ik geen boodschap aan een helderziende maar aan een echte positest ! dat is het enige bewijs of het ook zo is..
ja ik ook maar vondt zo raar..... die man wist precies te vertellen dat ik gestopt ben met de pil wat dus alleen ik en mijn vriend en schoonzusje weten..... hoe kan dat? ik was even helemaal van mijn stuk gebracht, snap je? Maar ik denk idd dat een positieve testt het enige is dat telt! Maat wel heel apart, ik geloofde het eerst ook niet maar nu...? Geloof er normaal gesproken ook niet in dat magische spirtuele gedoe enzo.... Kus Swiggy
swiggy ik zou zeggen doe een test. Als hij negatief is is het wachten op je ongi of een week of 2 later nog eens testen !
ja maar zit niet te wachten op nog een teleurstelling.... OOOOOOOOOH lekker dubbel he? vreselijk dit! laat het nou eens een keertje raak zijn! Ik begin zowat een beetje despred te worden van dat wachten en zo'n vreselijke cyclus Kus Swiggy