Hai hai! Ik heb een vraagje over afscheiding, en google kan me niet zo goed helpen. Ik zit nu nog een paar dagen voor mijn menstruatie, en ik heb dikke witte afscheiding? Afgelopen dagen had ik dagenlang hele dunne afscheiding wat een beetje naar menstruatie rook (zo'n metaalachtige lucht) Tijdens mijn eisprong heb ik ook altijd dik slijm, en daarvoor niets. (Al had ik op eisprongdag wel een beetje bruin slijm??) Nu heb ik op internet wel wat gelezen erover, maar ik kom er niet helemaal uit, al die schema's die je ziet Ik heb geen blaasontsteking oid, maar is dit normaal?? Normaal heb ik het namelijk nooit zó erg!! En zeker niet dat dikke! Alvast bedankt!
Normaal begint de afscheiding ook voor mijn ongi. En dat is voor mij 1 van de tekenen dat het eraan zit te komen. Nu heb ik vanaf mijn ei al afscheiding. Dus dat is iets wat ik nog niet ken. Ik hoop dat het voor jou wat anders betekend.
Heeii heei ben bang dat ik je ook niet helemaal kan helpen, want ik heb mijn hele cyclus last van afscheiding, maar ik zie het verschil wel een beetje, voor ei is het gelig rond ei is het doorzichtig rekbaar , en na me ei krijg ik witte klontjes zeg maar en als me ongi komt word het weer gelig, maaar wil niet zegge dat je ongi komt, want ook nu heb ik nog gelige afscheiding ma ben hartstikke zwanger
Gefeliciteerd Adorable!!! Ja je afscheiding zegt ook een hoop. Ik heb idd voor me ei ook gelig, rond me ei doorzichting, en na me ei zo goed als niks eigenlijk. Richting me ongi veranderd wel de geur van me vagina. Wat een verhaal he.....hihihihi!! Nu is het anders. Heb begin van deze cyclus een HSG onderzoek gehad. Hier spuiten ze contrastvloeistof in je baarmoeder en eileiders en maken er een foto van om te kijken of alles goed doorgaanbaar is. Ik heb dit keer niet echt een idee wanneer me ei was. Heb met regelmaat en beetje helder slijm verloren. Nu helemaal niks, maar de geur wordt wel weer anders. Bijna me NOD, dus wat zal het worden!!!
Witte afscheiding is niet rond je ei dacht ik. Maar dik doorzichtig wel, heel draderig slijmerig zeg maar.. aan dik wit denk ik meer aan korrelig, wat dus niet draderig is.. Snap je het nog? Op zich is er wel veel over te vinden, ook met van die lekkere plaatjes.(wat overigens wel handig is om echt te zien en te herkennen) Je zit nog wel een week voor je nod dus eigenlijk zegt het allemaal nog niet en is het echt afwachten.. Nou succes!
Ik heb nu sinds 1,5 week doorzichtig, plakkerig slijm , vraag het me af hoor... al hebben we gister geklust, man een week weg geweest van thuis.. en sindsdien is het weg?? Vraag me af waar dat mee te maken heeft!
Hai! Ja het is idd dat dikke, t is niet echt korrelig ofzo! T is meer vervelend haha moet echt 2x daags slip wisselen! Tel daarbij moodswings, menstruatiekramp, menstruatiegevoel, pijnlijke borsten en een algeheel misselijk gevoel op, en je gaat denken dat je zwanger bent
Hallo dames! Ik meld me ook even, zit nu aan de 3de ronde clomid (wij zitten in de mmm) en nu reageert mn lichaam al anders als voorheen, maar nog nooit vantevoren heb ik last gehad van witte/bijna doorzichtig waterige afscheiding, tot gister. Zelfs rond mijn eisprong heb ik geen slijmverlies, en door de cyclus heen ook niet. Jullie kunnen het al raden maar komt dit iemand bekend voor die ook nooit last heeft van slijmverlies? Hopelijk is het een teken, al zegt mn gevoel al de hele maand, dat het deze keer ook niet gelukt is.... xxx
http://www.zwangerschapspagina.nl/ovulatie-zwangerschapstesten/230169-1-minuut-geleden.html Dat gebeurde net.. Poemelke.. ik hoop dat het voor jou ook raak is!!
Heb gekeken meid. Dat ziet er wel super uit hoor. Zou idd nog een CB doen voor de bevestiging...... Hou je ons hier ook op de hoogte??
Zover ik weet is die ook gevoelig hoor. Hoor in ieder geval vaak positieve berichten dat die test van CB wel te vertrouwen is. Als die zegt dat het niks is, dan is het ook niks!!! Maar ja dat is van horen zeggen en lezen. Ben benieuwd meid. Zou natuurlijk geweldig zijn.
Zit je nu 6 dagen na je ei? Omdat ik nog 8 dagen tot nod zie staan?! Ik vraag dit omdat een ei 7 dagen nodig heeft om te bevruchten en in te nestelen. En dan kun je nu nog niet positief testen. Of je ei moet eerder zijn geweest en is dat niet bekend bij jou? Wil helemaal niet flauw zijn, maar je wel behoeden.... Al is hij echt wel positief hoor, niet vaag ofzo..
Wacht even.. ik zit nog eens terug te bladeren, máár let op: 11,12,13,14 sept hebben we "geklust" dus een paar dagen voor mijn menstruatie die wat later kwam en heel licht was, en er ook ineens na een dag zonder bloed, ineens nog een beetje bloed kwam. Dus misschien is het ver gezocht, maar wellicht ben ik al langer zwanger dan ik denk!
Nou meid nu mag het wel he....GEFELICITEERD met je zwangerschap. Hoop dat alles maar goed mag verlopen.