Hoi allemaal! Ik wil dit jaar nog een paar daagjes weg. Waarschijnlijk vlak voor de kerstdagen. Ik weet alleen ik welke ik moet kiezen. Of Brussel, of Antwerpen. Ik ga met een goede vriendin, we willen natuurlijk wat te zien hebben, eventueel wat musea e.d. Maar vooral winkelen en veel gezelligheid (kerstmartkjes?)!! Ook lekker eten voor een leuke prijs en 's avonds enig vermaak zijn niet onbelangrijk.. Alvast dank je wel voor je hulp!!!
Antwerpen, maar dat komt omdat ik een hekel heb aan Brussel. Ik heb in Antwerpen gewoond en het is een leuke stad om een weekendje heen te gaan.
Ook Antwerpen! Brussel vind ik echt een grauwe stad. In Antwerpen kun je leuk winkelen en de stad zelf vind ik mooi.
BRUSSEL!!! Haha ik woon zelf in Brussel Ik vind brussel ook erg leuk winkelen, is ook genoeg te zien, ma moet eerlijk zeggen dat ik niet weet hoe het is om in Antwerpen te winkelen enzo Veel plezier alvast meid, dat heb je wel verdiend Liefsss Adorable
Zonder twijfel Antwerpen!! 100 keer gezelliger dan Brussel, vind echt niks aan die stad, terwijl Antwerpen heel gezellig is, veel winkels leuk om te shoppen....
Ik vind brussel leuker in de zomer lekker veel smalle straatjes en veel terasjes enz. Antwerpen is ook leuk maar ik vind het niet zo bijzonder. Wij gaan er wel vaak een weekendje naar toe gewoon effe shoppen en stappen s,avonds want dat is wel erg gezellig daar
Ik zou ook naar Aantwaarp gaan.. ik woon er zelf 20 minuten vandaan,ben 1x in Brussel geweest: NOOIT MEER. En in Antwerpen kun je iedereen verstaan.. is in Brussel ook niet,tenzij je vloeiend Frans spreekt
Antwerpen! Ben in oktober naar allebei geweest, en ik vond Antwerpen veel leuker dan Brussel. Er is meer te zien in Antwerpen, de stad is gezelliger. Brussel ben je zo doorheen gelopen. Ik vind de sfeer in Antwerpen ook gezelliger.
Als belgje, antwerpen is een heel gezellige winkelstad en op de groenplaats staat een grote kerstmarkt. maar kerst in Brussel is toch nog specialer. De grote kerstmarkt strekt zich heel ver uit, en is zoveel mooier en gezelliger vind ik!