2 films schieten mij te binnen 1. aragnophobia - te ranzig en te eng 2. dreamcatcher - komen ook dingen uit de wc
Haahahh nee dank je Hoop voor de TS dat ze nu wel weg blijven, maar mama spin zal er wel ergens zitten. Wordt zelfs gezegt dat de spinnen in het gordijnstof kunnen gaan zitten en zo in een woning kunnen komen.
Iek! Wat een eng idee een spin op je slaapkamer! Je zou de eitjes maar niet ondekt hebben? Had je over een tijd honderden kleine spinnetjes!
En?Vannacht overleefd of aangevallen door de boze-papa/mama-monsterspin?! "Jij hebt mijn baby's gedood!!" Ieeehh!
oo jakkes dat is een spinnennest.... dat word dus je slaapkamer uitmesten in elk hoekje.. brrrrrr wat eng..
iehhhh! creepy. hoop dat er nu geen nieuwe nestjes meer komen. ik zou idd kijken waar die enge spin zich heeft verstopt
ieuw echt ranzig. wij hadden vorig jaar in onze kunstkertboom een flinke nest zitten brrr. boom ging met nest en al de container in. spinnen gaan vaak in gordijnen zitten, zag dat laatst toevallig op een tv zender waar ze spinnen zochten. eerste waar ze gingen zoeken was achter de gordijnen. je zou de nest maar niet ondekken brrr dan had je binnekort een heel muur/gordijn vol spinnen gehad
nestje verwijderen van het gordijn en dan alle gordijnen daar in de wasmachine mikken. goed wassen. rails schoonmaken en het is denk gebeurt met de spin... gisteravond kwam er zo gezellige grote dikke spin van onder het gordijn uit gekropen zo ene waar je de haren van op de poten ziet.. BAHHHH heb er snel een boek op gemikt. ik haat spinnen. laat staan zo heel nest in je kamer op het gordijn die dan uit komen... heb je je hele huis vol hangen straks met spinnenwebben..KRIEBELS!!!
Whaaaaaaaaaaaaa!! Zeker een spinnennest. Jakkie bah... *kriebel kriebel* die nesten hangen hier in de zomer overal ron het balkon. Jak! Bleek doet wonderen...
Pppfff nou gelukkig geen wraakactie van papa of mama spin meegemaakt vannacht. Ik ben op mijn tenen en schichtig om mijn heen kijkend gauw onder de dekens gesprongen gisterenavond. Ik heb mijn man gevraagd het gordijn eraf te halen en dat zit nu in de wasmachine. Ik hoop de nestjes nu niet meer tegen te komen in de slaapkamer of waar dan ook.
Alle soorten en maten kunnen deze nestjes maken. Voor hetzelfde geld is de spin maar een halve cm groot. Een tip voor de mensen met erge spinnenangst, je kunt ervan af komen. Mij is het gelukt! Ik pak ze nog niet op maar kan wel gewoon slapen als ik er eentje heb gezien