Hoi, Ik heb ff een pauzetje ingelast van het forum en ff thuis wat rust genomen, aangezien ik alleen maar aan zwanger worden kon denken.. Vorige maand dacht ik echt dat het zo was.. Maar ineens heftige buikpijnen, nog nooit zo heftig gehad, en helaas pindakaas ongesteld... Nu voel ik mijn eisprong over het algemeen en het klopt, ik voel hem nu!!!! Dus ff een paar tips voor als mijn lief zo thuis komt.. KLUSSEN!!!! of had ik het beter ook vooraf kunnen doen???
Als bij mij de buikpijn begint heb ik 2 dagen later mijn werkelijke eisprong, dus ik zou zeggen, gewoon proberen!!! Succes!
Zeker doen hoor! Bij mijn tweede ook na mijn vermoedelijke eisprong zwanger geworden. Ik kan me voorstellen dat je even niet op het forum geweest bent als je er zo mee bezig was. Succes deze ronde, dat je maar zwanger het jaar uit mag gaan!
Gisteren gewoon de gok gewaagd! Hahaha, maar het is hier zo druk, dat we allebei zo enorm moe zijn (verbouwing en al wekenlang dagen van half 7 tot 21 uur... ) dat dan ook ff de energie eruit is... Maar nee heb ik ja kan ik krijgen...
Ik zou het gewoon wagen als ik je was. Mijn manlief heeft vorige week ook lange uren gewerkt en dus ook te moe . Maar we wagen het er dit weekend nog wel op ik heb af en toe nog ei pijn. Veel klus plezier!!!