- geen honger - andere tijden naar de wc - pijnlijke/zere borsten - en zeurend gevoel in me onderbuik (vind dit wel heel eng) heeft iemand dit ook al zo vroeg?? heb wel al een keer een miskraam gehad misschien dat het sneller oprekt zo zijn tenminste de verloskundige het..
Ja hoor, hier hetzelfde! Honger heb ik niet, maar ik heb wel bijvoorbeeld last van opvliegers, 's nachts uit bed om te plassen, vroeg wakker zijn en opgezette borsten. No worry's! Kijk anders maar eens in dit topic http://www.zwangerschapspagina.nl/eerste-symptomen/230066-de-eerste-zwangerschapssymptomen-16.html Daar heb ik zelf heel veel aan gehad omdat je dan ziet dat heel veel andere meiden dezelfde symptomen hebben. Zelfs al voordat de test gedaan is.
Ik heb nergens last van.. Ja licht ongigevoel komt en gaat en allemaal steekjes. Meer afscheiding. Voel me kiplekker en meer trek. Voel me echt stukken beter dan als ik niet zwanger ben.
ik heb wel voor mijn gevoel meer last van een beetje maagklachten...misselijk zijn wil ik 't nog niet noemen...daar is 't misschien te vroeg voor...maar beetje maagpijn achtig...heb dat bij onze eerste niet gehad...
Ik had al voor mijn NOD last van mijn onderbuik, dat gaf me juist het idee dat ik misschien wel eens zwanger zou kunnen zijn. Nu heb ik het weer komt en gaat de hele zwangerschap eigenlijk al. Ook met 5 weken gebeurd er al vanalles daar binnen, lijkt me helemaal niet zo gek dat je daar wat van voelt.