eerste menstruatie na borstvoedingsperiode, altijd zo kort?

Discussion in 'Zwanger worden' started by anonym, Jan 17, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. anonym

anonym Lid

Feb 11, 2010
    52
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,

Ik heb al even gezocht, maar kon niet wat vinden over de eerste keer ongesteld worden na borstvoeding te hebben gegeven. Hoe zag dat er bij jullie uit? Ik heb 6 maand volledige borstvoeding gegeven en 1 maand alleen nog maar 's morgens, toen ben ik gestopt (dec 2010). Nu had ik de afgelopen dagen erg last van mijn onderrug en had ik opeens weer wat melk uit mijn tepels. :( Vanmorgen toch maar getest, maar was negatief. Later vandaag was ik ongesteld geworden, dacht ik, gewoon helderrood, maar nu is het alweer afgelopen, alleen nog wat rose. Kan dit misschien een innestelingsbloeding zijn, of is dit een gewone ongesteldheid na zo'n lange periode geen last meer te hebben gehad. Ik vind het moeilijk te beoordelen, omdat ik zelf al zolang niet meer ongesteld ben geweest. Ik weet niet meer hoe dat toen voelde. :p En ik heb ook geen idee wanneer ik kan testen, omdat ik nog geen cyclus heb gehad.

groetjes!!

2. anonym

anonym Lid

Feb 11, 2010
    52
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vanmorgen alweer meer bloed, dus waarschijnlijk toch ongesteld. Hoe kan ik dit onderwerp verwijderen?

3. surf

surf VIP lid

May 21, 2007
    14,595
    1
    36
    Noord-Holland
    ik ben vorige week 8 dagen (normaal 6) ongesteld geweest nadat ik de week ervoor gestopt ben met bv (na 8,5 maand)
    mijn ervaring is juist dat de eerste ongie erger is dan normaal... maar alles kan denk ik...

Share This Page