maar een paar dagen gevoelige borsten gehad

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Adnalie, 30 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    Hoi,

Ik ben nu 7 weken zwanger en had vanaf het begin eigenlijk geen kwaaltjes. Vorig weekend kreeg ik plots gevoelige borsten en ze zijn nu ook voller, maar de pijn is verdwenen. Het is ook maar 3 dagen geweest dat ik er last van had.
    Afgelopen maandag wel een echo gehad met kloppend hartje, maar ik zou zo graag nog gevoelige borsten willen hebben als extra bevestiging.
    Wie heeft er ook maar kort last van borsten gehad?

2. Paarse80

Paarse80 Fanatiek lid

5 okt 2008
    4.473
    1
    38
    Vrouw
    Thuis
    Hé Jolan,

het kan zijn dat het even ophoudt en later weer terugkomt. Dat kan heel wisselend zijn. Als je het niet vertrouwd neem dan even contact op met je VK.
    (Fijn dat je een goede echo hebt gehad!)

3. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    In het begin had ik er meer last van dan nu. Nu doen ze alleen pijn bij aanraking. Vanmorgen werd ik wakker en dacht dat ze allebei gekneusd waren... wat deed dat pijn! Had er denk ik te lang op gelegen met slapen. Mijn kwaaltjes gaan zowiezo op en af.... heb ze allemaal maar in lichte mate... maar maak me er niet zo druk om, de echo's zijn goed dus ja... Staar je niet te blind op kwaaltjes.. iedere vrouw en zwangerschap zijn anders! Ik wens je nog een fijne zwangerschap!!!!

Deel Deze Pagina