wat ik nu weer meegemaakt heb!!!

Discussie in 'De lounge' gestart door frummeltje31, 18 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. frummeltje31

frummeltje31 Fanatiek lid

16 sep 2009
    2.158
    110
    63
    Nog nauwelijks bijgekomen van een hectisch weekend omdat mijn dochtertje wederom in het ziekenhuis kwam met een zware bovenste luchweginfectie, had ik vanavond weer een hectisch avondje. (mijn dochter is weer thuis en het gaat alweer een stuk beter met haar)

Ik was met mijn moeder aan het bellen, toen ik de brandweer hoorde uitrukken. (mijn man zit bij de brandweer, maar die had nu oefenavond, dus was er niet bij). Ik hoorde dat het dichtbij was en ging kijken op internet. Er kwam al snel een tweede auto met toeters en bellen, en ik zag een melding van gaslucht buiten bij het ziekenhuis (ik woon er naast). Ik dacht oh... even kijken. Dus ik doe mijn voordeur open (had mijn moeder nog aan de lijn) en ik rook me daar een gaslucht! Ik schrok en begon alle ramen dicht te doen. In de keuken rook ik het weer. Toen heb ik mijn man gebeld en die zei, oh er is niets aan de hand hoor. Ik zei nou ik ruik het toch heel erg hier.

We hebben stadsverwarming in Purmerend, dus koken niet op gas enzo. Hij ging het aan de alarmcentrale doorgeven. Vlak daarna belde hij terug dat ze langskwam bij mij. En toen stonden ze al voor de deur met brandweerauto en al en stond ik daar in mijn pyjama, schaam schaam.

Met drie man kwamen ze binnen om te meten. een brandweerman vroeg me of er nog meer mensen binnen waren en ik zei mijn dochtertje. Dus hij gaf door dat de brandweermannen zachtjes moesten doen boven en haar kamer niet binnen mochten. Gingen ze ook nog vragen of ze hun laarzen uit moesten doen toen ze naar boven gingen, lol... natuurlijk niet. Gaan met die banaan. Hele huis gemeten maar ze konden niets vinden.

Ik moest buiten gaan staan, natuurlijk lette ik wel op mijn dochtertje dat ik die kon horen (babyfoon). Stond ik daar in mijn pyjama (met jas aan) en werden er ook nog foto's gemaakt. Al met al, de brandweer kon niets vinden en zijn weer vertrokken. Als we het weer roken dan moesten we weer bellen. Mijn man is inmiddels onderweg naar huis, want ik ben toch wel geschrokken....lol...

Maar jeez, wat een avond! Denk je lekker rustig te kunnen relaxen!! Moest het even kwijt!!!

2. made

made Bekend lid

5 jan 2010
    735
    0
    0
    verkoopster in een lederwaren winkel
    ergens in noord holland
    Jeetje dat is schrikken zeg....gelukkig was wel alles goed!

3. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    Idd erg schrikken!

Maarre als je niet op gas kookt,
    heb je dan wel gasaansluitingen in huis?

4. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    Ik woon ook in Purmerend en heb niks gehoord...welke wijk woon jij?
    Vanochtend zag ik wel brandweerwagens voorbij komen trouwens.

5. muis26

muis26 Fanatiek lid

gedsie hee, dan schrik je je toch ook helemaal kapot...... fijn dat ze zo snel kwamen hoor!! vind ik wel heel goed... anders lig je misschien de hele nacht te piekeren!

6. frummeltje31

16 sep 2009
    2.158
    110
    63
    Ik woon naast het ziekenhuis, in de Gors. En jij??

7. frummeltje31

16 sep 2009
    2.158
    110
    63

nee we hebben geen gasaansluitingen in huis. De brandweer checked of de hoeveelheid gas niet gevaarlijk is. Als de meters uitslaan had ik waarschijnlijk mijn huis uitgemoeten.

maar gelukkig was dat niet zo!

8. frummeltje31

16 sep 2009
    2.158
    110
    63
    ja inderdaad, maar ben blij als mijn man zo thuis is, dit soort dingen heb ik nou altijd als ik alleen ben!

9. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Wat schrikken!!

(moet trouwens wel stiekem lachen om die mannen die vroegen of ze hun laarzen moesten doen hihi. Mijn zus heeft een hele tijd terug ook erge brand gehad bij haar onderbuurman en is toen op sokken het huis uit 'gevlucht'.. toen de brandweer er was boden ze aan om even voor haar wat schoenen te halen in haar huis, en met wat kwamen ze terug: Pumps met enorm hoge stilettohakken haha)

10. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    In Noord, pal naast het Leeghwaterpark (het 'goede' stukje dus :D)

11. frummeltje31

16 sep 2009
    2.158
    110
    63
    ja ik ook, ik dacht al moet ik dan zeggen, neej trek maar uit, hahaha..

maar ik nu nog te stuiteren van de adrenaline. Heb ook al een paar keer bij mijn dochter gekeken en geroken. Ben toch nog een beetje bang.

12. frummeltje31

16 sep 2009
    2.158
    110
    63
    Nou dan wonen we wel dichtbij elkaar zeg! Ook leuk! Als ik mijn straat uitloop loop ik zo het leegwhaterpark in. Het klopt dat ze er vanochtend waren, was een melding bij de warmtekrachtcentrale. :D

13. Amfy

Amfy Niet meer actief

jeetje zeg dan schrik je!

maar de meetploeg kon niets vinden?

wat ze hier ook al eens hebben gehad was een of andere gek die bezine heeft weg laten lopen in het riool nou echt alles stonk in de straat.

14. frummeltje31

16 sep 2009
    2.158
    110
    63
    nee helemaal niets. Ik had nog heel slim geopperd of er niet een auto met een gastank in de straat kon staan ofzo... ze hebben ook bij de putten gemeten!!!

Deel Deze Pagina