Meiden, Ik wil dolgraag wat kilo's kwijt maar om nou echt een fitnesszaal in te duiken is het niet echt voor mij. Wat is een leuke sport ( niet te duur) en werkt goed? Ik beweeg per dag 4 uur op werk, en loop gemiddeld 2 uur per dag met de hond, dus beweeg wel al veel. gr wendy
Ik zou denken aan zwemmen. Ik ben er zelf niet mega veel door afgevallen maar wel een stuk strakker geworden in de buik/billen en benen. Is lang geleden maar het werkt volgens mij wel erg goed.
ik sport in van die warmtecabines en doe daar buik/been/bilspieroefeningen in. Ik ben nu in 2,5 maand zo'n 6 kilo kwijt en over mijn hele lijf zon 50 cm omvang. Ik ben dus happy.
Ik doe aan zumba. Hartstikke leuk en je bent helemaal kapot daarna. Ik was al 10 kilo kwijt voor ik begon, nu weer 3,5 kilo eraf in 2 maanden.
Klinkt goed zeg, wat is dat precies? Ik ben bezig met veel fietsen en wandelen. En vooral veel op mijn eten letten. Was in 5 weken 4 kg kwijt, maar de laatste week weer niets afgevallen. (wel 2 verjaardagen gehad)
zie: InfraLigne afslankstudio's - InfraLigne afslankstudio's maar er zijn ook bij sportscholen e.d. zulke opties. Infraligne heeft nog niet zoveel vestigingen.
Ik ben ook sinds januari bezig met op mijn voeding te letten en meer bewegen. Ben nu 13 kilo kwijt. Was begonnen met hardlopen (met Evy) wat prima te doen is 2 á 3 keer in de week een half uurtje. En kost natuurlijk niets. Maar ik kreeg teveel last van mijn knie en ga nu sinds een maand 2 uurtjes in de week naar de sportschool, cardio en wat krachttraining. Heb er steeds meer plezier in narmate je meer verschil ziet. Riem van mijn broek staat al 3 gaatjes strakker als 3 maanden geleden.
Ik doe het heel simpel 4/5 dagen thuis op de wii met een fitness programma en dan een half uur. De ene dag core body...dan upper body....dan lower body....dan cardo en dan weer core body....kost niet zoveel en ik vind het erg leuk om te doen. Tegenwoordig doet manlief ook mee en staan we met zn tweeen lekker te sporten thuis.