39 weken, krampen

Discussie in 'De bevalling' gestart door lievebeeb, 4 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lievebeeb

lievebeeb Actief lid

17 mrt 2010
    382
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben 39 weken zwanger en vraag me het volgende af:

Ik heb zo af en toe een flinke steek onderin mijn buik en wordt 's nachts regelmatig wakker van menstruatiepijn zeg maar.. Echter is dit een constant gevoel en niet met vlagen als bij weeën.

Is dit wel een voorwee of..?
    Kleintje is al helemaal ingedaald en ligt vast.

Ik lees overal dat voorweeën voelen als harde buiken maar dit kan ik helemaal niet plaatsen aangezien ik geen harde buiken heb gehad :( Naar mijn weten dan hé :D

Dus wie kan mij vertellen.. wat voel ik?
    En hoe voelt een voorwee? (en niet zeggen als een harde buik :D:D)

Liefs, Lievebeeb

2. dibbes75

dibbes75 Lid

23 dec 2010
    74
    0
    0
    Overijssel
    Ha Lievebeeb,
    Hier ook 39 weken zwanger en ik herken het gevoel wat je beschrijft. een soort zeurende menstruatie-achtige pijn. Toevallig heb ik het vandaag aan de vk gevraagd. Zij vertelde dat de baarmoeder niet één grote spier is maar een bundel spieren aan elkaar, die pijn die je voelt is dan een gedeelte van de baarmoeder die zich samentrekt, dus niet je hele baarmoeder zoals bij een harde buik.
    Maar hoe precies een voorwee voelt weet ik dan ook weer niet. Heb wel regelmatig harde buiken die echt superhard worden en om de haverklap nu terugkomen. Maar pijnlijk zijn ze niet en dat wordt ook beschreven vaak toch.
    Volgens mij mag je die menstruatie-achtige pijn echt schuiven onder het kopje 'gerommel' hoor!

3. lievebeeb

lievebeeb Actief lid

17 mrt 2010
    382
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou dan ben ik iig aan het rommelen :D
    Mijn buik voelt wel vaker hard, maar zonder pijn en eigenlijk ook niet zo hard als dat ze het op de websites beschrijven.. (of ik denk dat het harder moet zijn :D)

Bedankt voor je reactie!

Deel Deze Pagina