Beste verloskundige, Ik mag pas over 1,5 wk weer naar de vk dus vraag het eventjes hier als het mag; (nu 17.2 zwanger) Ik heb wat klachten en wil graag weten wat het is; 1)Bij lang staan/zitten/liggen verschrikkelijke pijn in mn stuit (net of ik gevallen ben,kom bijna niet omhoog) 2)Als ik druk ben geweest (werk in de zorg dus drukke baan) voel ik steken in m baarmoeder,hetzelfde gevoel wat je in je zij kan hebben bij rennen en verkeerd ademen maar dan in mn bm. Hoop dat ik het duidelijk omschrijf.. 3)Verder heb ik een soort uitslag/bultjes op mn borst en bovenrug,ook mijn gezicht is pukkelig en dezelfde kleine blaasjes/bultjes. Is dit hormonaal of heeft de dokter hier mssn iets voor? Het is zo lelijk!! Sorry voor mn lijstje! Bedankt alvast!
Hoihoi, 1) dat is vervelend! laat er even een fysio naar kijken! 2) waarschijnlijk voel je je banden of heb je last van een harde buik op het moment van de pijn. Dit is vaak een teken van je lichaam dat het TE druk is geweest, luister goed naar je lichaam pijn is het teken van rustiger aan doen of stoppen! 3)oiv hormonen kan je huid veranderen, de een krijgt een hele droge huid de ander een vette, de een pukkeltjes de ander donkere vlekken. Je kan het voor de zekerheid altijd even aan je huisarts laten zien! Imke