Hallo meiden, Ik ben sinds vorige week woensdag gestopt met het slikken van microgynon 30 (heb m 8 jaar geslikt) en ben benieuwd naar jullie ervaringen hoe snel jullie zwanger waren na het stoppen van deze pil.... Bedankt! Groetjes Claudia
Ik was bij beide kinderen in ronde 4 zwanger... en ik had hem voor de eerste 14 jaar geslikt. Geen last van ontpillen oid gehad.
Ik heb hem ook jaren geslikt. Na het stoppen direct een cyclus van altijd 28 dagen! Alleen duurde het 8 jaar voordat ik een gezond kindje op de wereld heb kunnen zetten (de 2 zw-schappen daarvoor gingen in de 6,5 en 8e maand fout)
hier 12 jaar geslikt en toen ronde 2 zwanger Daarna 3 maanden geslikt en sinds 6 augustus gestopt, ben benieuwd
Ik ben zelf ook erg benieuwd hoe lang het allemaal gaat duren, ik ben de pil toen gaan slikken omdat mijn menstruatie heel onregelmatig was.... Wel zei de dokter tegen mij dat deze pil wel heel licht is en als ik zelf naar mijn moeder en oma kijk, die waren allebei gelijk zwanger dus ik kom ook best uit een vruchtbare familie!
Ik ben destijds na 10 jaar slikken gestopt, en was in de eerste ronde zwanger van ons eerste kindje. 14 dagen na de bevalling weer begonnen, gestopt toen onze meid een jaar werd, en was nu zwanger in ronde 9.
10 jaar geslikt en in de eerste ronde zwanger. Na mn bevalling weer begonnen en nu een maand of 7 pilvrij en in de eerste ronde voor een tweede kindje... ben benieuwd hoe lang het deze keer duurt..
TS, ik heb ook jarenlang de Mic30 geslikt. Ben gestopt in jan 2007. Kreeg meteen een keurige cyclus, van 27 tot 28 dagen. De eerste twee maanden hebben we condooms gebruikt. Toen twee maanden 'voor het zingen de kerk uit'. Toen twee maanden niks gebruikt en kaboem, ik was zwanger van onze oudste.
Ik heb deze pil 19 jaar gebruikt en voor de rest zie mijn onderschrift. Geen last van ontpillen gehad.
Ik heb 'm ruim 15 jaar geslikt en tot nu toe nog niet zwanger. Ik ben net in de 2e wachtweek van mijn cryo poging van ICSI 2.