zwangerschapstest(en)

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door imjustmyself, 12 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. imjustmyself

imjustmyself Niet meer actief

hey meiden.
    er zijn enorm veel merken van zwangerschapstesten.
    nou vraag ik me af welke test jullie gebruiken of gebruikt hebben,.
    ik test op het moment met de kruidvast testen 2 voor 5 euro..
    gr Anne

2. me83

me83 Niet meer actief

ik testte zelf ook altijd met die van de kv.. zijn erg goed vind ik.. en gezien de prijs kan je er nog eens een testje tegenaan gooien:D

3. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    idd de kruidvat 2 voor 5 euro (of de trekpleister 2 voor 5 euro... zijn hetzelfde)

4. Kiewie

Kiewie Fanatiek lid

10 okt 2011
    1.341
    5
    38
    Ik heb nu ook de kv2v5!

5. Fortuna

Fortuna Niet meer actief

Die van de kruidvat, 2 voor 5 euro. Die zijn goed en goedkoop.

Maar die van ClearBlue digital zijn ook goed en daarop kan je heel duidelijk zien of je wel of niet zwanger bent en hoe lang al. Die kun je dan gebruiken als je denkt een streepje te zien op de kruidvat testen ;)

6. In AFwachting

In AFwachting Bekend lid

23 okt 2011
    714
    0
    16
    Ik ga vandaag ook die van Kruidvat halen. Lees er veel goede verhalen over op dit forum. Moet vandaag ongesteld worden en normaal wordt het ik altijd 's ochtends maar ik voel helemaal niets terwijl ik anders altijd wel wat krampjes enzo heb.

Nog meer meiden die misschien morgen gaan testen??

Liefs In AFwachting

7. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Hier op het forum zijn die van de kv inderdaad het meest gebruikt, dus lekker blijven gebruiken (al hoop ik dat je ze maar 1x hoeft te kopen natuurlijk)

8. z0nne

z0nne Niet meer actief

Kruidvat 2v5 en zwanger en kids cassette, die lijkt een beetje op de 2v5 en heeft ook maar 20 HCG nodig :D

9. jose87

jose87 Lid

12 nov 2011
    18
    0
    0
    verkoopmedewerker en zumbainstructrice
    hallo allemaal,

ik lees dat bijna iedereen die van kv gebruikt, dus ik ga die denk ik ook maar proberen vandaag 2 dgn. te laat!
    grappig dat juist de goedkoopste het beste uit te test komt haha

groetjes

10. Bjanc

Bjanc Fanatiek lid

8 jun 2011
    3.405
    1
    0
    Genieten van het leven in afwachting op de komst v
    Limburg
    besteld via ovutest.nl waren wat goedkoper, maar normaal kruidvat 2v5 ;)

11. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    ik gebruik die van sensitest(.nl), nóg veel goedkoper dan die van de kruidvat en ik heb er goede ervaringen mee!

12. PriscillaV

PriscillaV Actief lid

19 okt 2011
    343
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Ik gebruik ook de testen van sensitest.nl inderdaad goedkoop en lekker makkelijk je krijgt ze vaak de andere dag met de post binnen ;) Vind ze zelf ook goed

13. sassieka

sassieka Lid

1 nov 2011
    42
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb ze ook van sensitest en van kruitvat gebruikt. Zijn van allebei wel goed. Alleen sensitest is wat goedkoper. Maar die hebben ook testen die wat duurder zijn. En ook gewoon van CB. Geen positieve test gehad maar dat lag niet aan de test:D
    Je moet gewoon nemen wat jij prettig vind.
    Succes.

14. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Fulltime huismama :D.
    Overijssel.
    Heb al met verschillende testen getest. De aller eerste test was een eigenmerk van de Etos. Geloof iets van 7 of 8 euro. Deze was mislukt en omdat het na 18.00 uur en de kv enzo dicht waren, hebben we een ClearBlue bij de AH kunnen halen. De gewone, simpele plustest. Deze vind ik erg fijn in gebruik en gebruik ik nu nog steeds. Test ook met de kv 2v5, zijn ook erg fijn en duidelijk. Gebruik de kv testen voor nod of als ik twijfel en de cb als ik bijna zeker weet dat ik wel eens zwanger kon zijn :D.

Deel Deze Pagina